معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان:

بیش از ۳۰۰ مبلغ لرستانی در هفته وحدت فعالیت دارند

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در لرستان بیش از ۳۰۰ مبلغ و مبلغه در هفته وحدت به تبلیغ احکام نورانی اسلام می‌پردازند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت‌الاسلام احمد غلامی، با بیان اینکه فلسفه اصلی اسلام وحدت بین همه انسان‌هاست، گفت: بر اساس این دستورالعمل پیامبراکرم (ص) پایه‌ریز این اصل اساسی و ماندگار بوده است.

وی افزود: به تاسی از تفکر نهادینه شده از مکتب پیامبر، ائمه اطهار (ع) این راه را ادامه دادند و امروز جمهوری اسلامی ایران از صادرات همین مکتب است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ایران اسلامی را محور وحدت منطقه عنوان و تصریح کرد: به منظور خوشبین‌کردن مردم، ایجاد ذهنیت مناسب برای وحدت بین مسلمانان و روشنگری در زمینه نقش مسلمانان در اتحاد شکل‌گرفته در راستای مقابله با کفر، تبلیغاتی انجام گرفته است.

حجت‌الاسلام غلامی گفت: در استان لرستان بیش از ۳۰۰ مبلغ و مبلغه در هفته وحدت به تبلیغ احکام نورانی اسلام می‌پردازند.

وی با ابراز اینکه رویکرد بیشتر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی محرومیت‌زدایی فرهنگی بوده،گفت: در راستای محرومیت‌زدایی فرهنگی، روحانیونی در روستا‌های دورافتاده و حاشیه شهر‌های لرستان مستقر شده‌اند.

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری جشن‌های محله‌ای و منطقه‌ای، برگزاری جلسات سخنرانی و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های هفته وحدت است.

انتهای پیام/د

جمهوری اسلامی ایران محور وحدت منطقه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.