استقبال آیسسکو از قطعنامه سازمان ملل درباره بیت المقدس

سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی کشور‌های اسلامی (آیسسکو) روز جمعه از قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره بیت المقدس استقبال کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی کویت از رباط، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی کشور‌های اسلامی (آیسسکو) از قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره قدس استقبال کرد.

آیسسکو از تصویب قطعنامه‌ای در مجمع عمومی سازمان ملل متحد استقبال کرد که در آن هرگونه اقدام اسرائیل به عنوان رژیم اشغالگر برای تحمیل قوانین قضایی و اداری خود بر شهر قدس غیرقانونی و باطل توصیف شده است.

عبدالعزیز التویجری مدیرکل آیسسکو این دستاورد و قطعنامه تاریخی را به تشکیلات خودگردان فلسطین و فلسطینیان تبریک گفت و اعلام کرد این سازمان از حقوق غیرقابل تصرف فلسطینیان حمایت می‌کند.

التویجری از کشور‌های عضو آیسسکو و جامعه بین المللی خواست تلاش‌ها و هماهنگی‌ها را برای حمایت بیشتر از آرمان فلسطین در محافل بین المللی و دفاع از حقوق مردم فلسطین افزایش دهند.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز پنجشنبه با اکثریت اراء قطعنامه‌ای را تصویب کرد مبتنی بر این که شهر قدس تحت حاکمیت اسرائیل قرار ندارد.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد از مقامات اسرائیلی خواست به وضع کنونی و تاریخی قدس به خصوص در مسجد الاقصی احترام گذارد.

 انتهای پیام/

قطعنامه سازمان ملل متحد درباره قدس مورد استقبال آیسسکو قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار