استخدام های جدید وزارت نفت

امام جمعه آبادان خطاب به وزرا و مدیران عالی رتبه گفت : برای خروج آبادان از این وضعیت اقدام جدی نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان امروز در جمع نمازگزاران آبادانی با انتقاد از برنامه های وزارتخانه ها و مدیران در سطح کلان کشور افزود: از برنامه های در دست اقدامی خبر داریم که موجب نابودی آبادان و خرمشهر می شود.

وی با تاکید بر اتحاد ائمه جمعه استان خوزستان برای جلوگیری از اجرای این طرح ها گفت: وزیر نیرو قرار بود با احداث سد و مهار آبهای خوزستان موجبات سیراب شدن زمین ها و نخلهای استان را فراهم کند اما حالا می دانیم که قصد استفاده از این آبها را در جای دیگر دارد.

خطیب جمعه آبادان که از این طرح ها به عنوان ابزاری برای مرگ آبادان و خرمشهر یاد کرد ضرورت توقف آنها را گوش زد کرد و افزود: اجازه نمی دهیم سرمایه مردمی را که سالهاست در برابر دشمن سینه سپر کرده اند هدر بدهید.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور با گریزی به طرح های 550 هزار هکتاری از مسئولان پرسید چه شد آن همه طرح و وعده و وعیدی که به مردم این شهرها دادید؟

وی در ادامه سخنانش از دغدغه جوانان شهر برای استخدام های پشت پرده گفت و گفت: این دغدغه ها کاملا بجاست و دولت بویژه وزیر نفت باید برای این موضوع پاسخگو باشد.

امام جمعه آبادان افزایش بیکاری و دادن حق جوانان شهر به غیر بومی ها را موجب افزایش بیش از پیش بیکاری و فقر و البته تبعات غیر قابل جبران آن مانند طلاق دانست.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور افزود: در استخدام دو هزار و 500 نیروی وزارت نفت به مردم این شهر ظلم شده و جوانان تحصیل کرده و  مردم این شهر دیگر طاقت هیچ ظلمی را ندارند.

او خطاب به نمایندگان مجلس بویژه اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این استخدام ها متعلق به مردم ماست و اگر در حق مردم ظلمی شود از چشم نمایندگان خود در مجلس می بینند.

امام جمعه آبادان با انتقاد از وضعیت آب و و هوای خوزستان افزود: "مثل آب رودخانه هایمان می خواند نفتمان را هم ببرند" در حالی که گرد و غبار ، دود و آلودگی پالایشگاه و ... نصیب مردم این استان می شود.

وی تاکید کرد: حتی به قیمت ترک نماز جمعه به حمایت از مردم و جوانان شهر می شتابم تا حق خود را مطالبه کنند.

خطیب جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته وحدت، وحدت و یکپارچگی را سلاحی در برابر توطئه های دشمن خواند که از هر فرصتی برای اختلاف افکنی و تضعیف مسلمانان سوء استفاده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور تشکیل داعش و زمینه چینی برای اسلام هراسی را نمونه ای از این توطئه ها دانست که در برابر بیداری اسلامی و جلوگیری از موج اسلام گرایی ایجاد شد.

وی همچنین با یادآوری روز مجلس زندگی،جهت گیری سیاسی،اخلاق و رفتار شهید سید حسن مدرس را الگویی مناسب برای نمایندگان و همه سیاسیون عنوان کرد.

امام جمعه آبادان با یادآوری روز دانشجو از این قشر فرهیخته خواست مطابق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی کار علمی و جهادی را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و بعنوان افسران جنگ نرم به شیوه های مبارزه با دشمن بخوبی آگاه باشند.

انتهای پیام/د

استخدام های جدید وزارت نفت دغدغه سمینار ائمه جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.