صالح: عيار تيم ملى ايران در بازى اول مشخص مى شود

كارشناس فوتبال گفت: عيار تيم ملى ايران در اولين بازى مشخص مى شود و در صورت برد مى توانیم در ديدار هاى بعدى هم عملكرد خوبى داشته باشیم.

صالح: عيار تيم ملى ايران در بازى اول مشخص مى شودمجيد صالح در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره هم گروه شدن ايران با مراكش ،اسپانيا و پرتغال گفت: گروه سختى است و بايد بگويم پرتغال و اسپانيا از تيم هاى مطرح دنیا هستند كه شانس آنها روى كاغذ بيشتر است اما به هر حال تيم ايران هم نشان داده در بازى هاى بزرگ عملكرد خوبى دارد درست همانند حضور در جام جهانى ٢٠١٤ مقابل آرژانتين كه كسى هم تصور نمى كرد اين چنين بازى كند.

او ادامه داد :در هر صورت ايرانى ها خوب دفاع مى كنند و دروازه خود را بسته نگه مى دارند و مهم تَر اينكه تيم ايران پيشرفت هاى خوبى هم داشته است.

صالح در پایان خاطر نشان كرد :بازى اول ايران مقابل مراكش مهم است چرا كه تيم ايران تا به حال مقابل نيجريه بازى كرده اما تجربه بازی با مراکش را ندارد. بنابراين به نظر من عيار تيم ملى ايران در اولين بازى مشخص مى شود و ايران در صورت برد در بازى اول مى تواند در ديدار هاى بعدى هم عملكرد خوبى داشته باشد و صعود كند.

انتهای پیام/

اظهارات صالح درباره قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار