فرمانده انتظامی جیرفت؛

زیرگذر حجربن عدی ، جیرفت یک طرفه شد

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت ،از یک طرفه شدن زیرگذر حجربن عدی در این شهرستان خبر داد.

زیرگذر حجربن عدی ، جیرفت یک طرفه شدبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ ماشالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: براساس جلسات شورای ترافیک شهرستان ،به دلیل آمار بالای تصادفات شهری در مسیر زیر گذر حجربن عدی ،لزوم یک طرفه شدن این مسیر تردد توسط فرماندار جیرفت مطرح و این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تصویب شورای ترافیک، زیرگذر حجر بن عدی در شهرستان جیرفت به دلیل کاهش آمار تصادفات در این مسیر،از شب گذشته یک طرفه شده است.

سرهنگ ملایی تصریح کرد: زین پس تردد تمامی وسایل نقلیه از سمت پل اول هلیل به طرف بازار شهرداری از روگذر (مسیر شمال به جنوب) و از سمت بازار شهرداری به طرف پل اول هلیل از زیر گذر (مسیر جنوب به شمال) انجام می شود.

ملایی با اشاره به نصب حفاظ در اطراف روگذر ،خطاب به عابران پیاده افرود:عبور عابر پیاده در سطح زیر گذر ممنوع و نصب حفاظ در اطراف روگذر درحال انجام است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: امیدواریم با یک طرفه شدن این مسیر و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و عابران پیاده، آمار تصادفات این مسیر تردد کاهش پیدا کند.
انتهای پیام/ح

زیرگذر جیرفت یک طرفه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.