تشییع و خاکسپاری پیکر هنرمند سیستان وبلوچستان در قطعه هنرمندان زاهدان

پیکر عباسعلی حداد هنرمند عرصه سینمای سیستان و بلوچستان امروز جمعه بعد از تشییع در محل مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان در قطعه هنرمندان این شهر به خاک سپرده شد.

تشییع و خاکسپاری پیکر هنرمند سیستان وبلوچستان در قطعه هنرمندان زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیران کل صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و اقشار مختلف هنرمندان استان و خانواده مرحوم برگزار شد.

مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  گفت: عباسعلی حداد هنرمند عرصه سینمای استان و کارمند این مجموعه روز گذشته به دلیل بیماری به دیار حق شتافت.

حسین مسگرانی اظهار داشت: این هنرمند متولد ۱۳۴۹ به دلیل بیماری فلج اعصاب از اواسط سال گذشته توان فعالیت کاری و هنری خود را از دست داده بود و هفته قبل به دلیل شدت بیماری در بیمارستان بستری شد.

وی افزود: این نویسنده فعال در عرصه سینما و تلویزیون با توجه به شدت بیماری روز گذشته در سن ۴۷ سالگی به دیار حق شتافت.

وی گفت: استاد حداد فعالیت هنری خود را ابتدا با انجمن سینمای جوان زاهدان آغاز کرد و بعد به استخدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان درآمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با عرض تسلیت این ضایعه سنگین به همسر، پسر و ۲ دختر و سایر اعضای خانواده این هنرمند اظهار داشت: نویسندگی سریال پوست پیاز و ابروی باز و مستند‌های گاندو، میرزا، پرواز در آب، بدوار و دستباف‌های استان از جمله آثار این هنرمند بوده است.

مسگرانی افزود: استاد حدادی به عنوان کارشناس و سپس سرپرست اداره سینمای سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کرد و سال گذشته موفق به دریافت درجه ۲ هنری شد.

انتهای پیام/ع

تشییع پیکر هنرمنداستان  در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار