استاندار بوشهر خبر داد

اجتناب از شکایت بر علیه نشریات و رسانه‌های استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: نگاه ما در حوزه حاکمیتی این است که با صبر و حوصله با رسانه‌هایی که مطالب مغرضانه می‌نویسند، برخورد و از هرگونه شکایت به محاکم قضایی اجتناب شود.

اجتناب از شکایت بر علیه نشریات و رسانه‌های استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر اظهار داشت: از نقد و انتقاداتی که سبب توسعه استان بوشهر شود استقبال می‌کنیم و معتقدیم که با همکاری همدیگر می‌توانیم نقشی اساسی در پیشرفت استان بوشهر داشته باشیم.

وی افزود: البته نگاه رسانه‌ها باید معطوف به حوزه کارشناسی باشد و نوشته‌هایی که هیچ کمکی به روند توسعه استان بوشهر نمی‌کند و بیشتر از حب و بغض شخصی است طبیعی است که حرمت قلم نیز از بین می‌‌برد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: نگاه ما در حوزه حاکمیتی این است که با صبر و حوصله با رسانه‌هایی که مطالب مغرضانه می‌نویسند، برخورد و از هرگونه شکایت به محاکم قضایی اجتناب شود.

گراوند با اعلام این که نقش رسانه‌ها امر به معروف و نهی از منکر است، عنوان کرد: آنها می‌توانند با رصد و پایش صحیح، از هرگونه انحراف در جامعه جلوگیری کنند و به عنوان چشم بینای جامعه، به عنوان یک ناظر بی‌طرف ضمن بیان مکشلات، راهکارهایی نیز ارایه دهند.

وی ادامه داد: به دنبال تقویت ارتباطات با رسانه‌های استان هستیم و معتقدیم که در سایه تعامل، می‌توان به رشد و توسعه استان بوشهر در زمینه‌های مختلف کمک کرد.

انتهای پیام/پ

استاندار خواستار اجتناب از شکایت بر علیه نشریات و رسانه‌های استان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.