فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) استان اصفهان:

اجرای ۱۴۰طرح محرومیت‌زدایی در ۳ استان کشور

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) استان اصفهان گفت: قرارگاه سید الشهدا(ع) استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری بیش از ۱۴۰ طرح محرومیت‌زدایی را در این ۳ استان اجرا می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار جواد استکی با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: این پروژه‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله احداث خانه عالم، کمک به خانه محرومان، ساخت غسالخانه، احداث مجتمع‌های فرهنگی و تفریحی و طرح‌های عمرانی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه رفع محرومیت از مناطق شهری و روستایی کویری و نقاط مرزی در اولویت سپاه است، افزود: رفع محرومیت از این مناطق و حفظ جمعیت آنها به لحاظ امنیتی دارای اهمیت است.

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) استان اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری انجام فعالیت‌های فرهنگی در روستاها و مناطق محروم و کمک به دانش آموزان را از دیگر برنامه‌های قرارگاه سیدالشهدا(ع) اعلام کرد و گفت: ایجاد اشتغال جوانان با پرداخت وام‌های کم بهره در راستای جلوگیری از مهاجرت به دیگر مناطق از دیگر عرصه‌های فعالیت سپاه است.

وی با بیان اینکه قرارگاه سیدالشهدا(ع) بیش از 140 پروژه را در عرصه‌های مختلف در  استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در دست اقدام دارد، خاطرنشان کرد: اعتبارات این پروژه‌ها متفاوت و بسته به کمک خیران و دیگر دستگاه‌ها متغییر است.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرحهای محرومیت زدایی در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار