رونمایی از سرود «سردار دل‌ها» در لارستان

سرپرست گروه سرود مصباح الهدی لارستان از آهنگسازی و اجرای سرود سردار دل‌ها در تقدیر از پیروزی‌های جبهه مقاومت و سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عمران جمالی سرپرست گروه سرود مصباح الهدی لارستان گفت:  سرود «سردار دل‌ها» در تقدیر از پیروزی‌های جبهه مقاومت و سردار قاسم سلیمانی در سبکی حماسی تهیه شده است.

وی افزود: این سرود بر مبنای شعری از هاشم کرونی و آهنگسازی گروه مصباح الهدی تهیه شده است و به درخواست شبکه افق و دیگر شبکه‌های سراسری این سرود پس از تکمیل نماهنگ پخش می‌شود.

جمالی با بیان اینکه آهنگسازی این سرود یک سال زمان برده است، گفت: آهنگسازی این کار توسط محمدرضا نیکخو و محمدمهدی افتخار انجام شده است و این سرود توسط محمد علی کاویان، محمدرضا نیکخو و محمد مهدی افتخار اجرا می‌شود.

وی از پخش و رونمایی سرود «من انقلابی‌ام» هم خبر داد و اظهار داشت: این سرود تلفیقی از عربی، انگلیسی و فارسی است که در ایام دهه فجر از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

گروه سرود مصباح الهدی لارستان از گروه‌های موفق سرود کشوراست و مقام دوم هفتمین جشنواره ملی آوا‌ها و نغمه‌های آسمانی در همدان، رتبه دوم در جشنواره ملی ترنم بیداری و قرار گرفتن در بین چهار گروه برتر کشور در جشنواره ملی سرود مدافع حرم را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/ر

تولید سرود دل ها در تجلیل از سرلشکر سلیمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار