بسیج دانش‌آموزی لرستان؛

اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به راهیان نور

رئیس بسیج دانش‌آموزی لرستان از اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر این استان به اردو‌های راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ زین‌العابدین حسینی، رئیس بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: با همکاری آموزش‌وپرورش و سپاه تا پایان سال ۹۶ بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی در قالب راهیان نور از مناطق مختلف عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

وی بابیان اینکه یکی از وظایف سازمان بسیج دانش‌آموزی آشنایی دانش‌آموزان و نسل سوم و چهارم انقلاب با دستاورد‌های انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس است افزود: در این اردو‌ها دانش‌آموزان مقطع اول دبیرستان از ۲۲ مهرتا ۲۵ اسفند به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

رئیس بسیج دانش‌آموزی لرستان ترویج فرهنگ بسیجی، الگو گیری نسل جوان، آشنایی دانش‌آموزان بافرهنگ ایثار، شهادت، ازخودگذشتگی و واکسینه شدن جوانان و مردم در مقابل هجمه سنگین تهاجم غرب را از اهداف بسیج دانش‌آموزی و راهیان نور دانست.

وی افزود: پلدختر یکی از شهر‌هایی است که همیشه در برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، مذهبی و انقلابی فعال است و تاکنون در دو مرحله دانش‌آموزان این شهرستان به راهیان نور اعزام شدند؛ امسال ۳۰۵ دانش‌آموز پسر و ۳۱۰ دانش‌آموز دختر به راهیان نور اعزام شدند.

حسینی در ادامه گفت: دانش‌آموزان از دستاورد‌های عملیات غرورآفرین فتح فاو، اروندکنار، والفجر ۸، کربلای پنج شلمچه و هویزه بازید می‌کنند.

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی آمادگی دارد تا در همه زمینه‌ها مأموریت‌های مدنظر ائمه جمعه ومسولان استان فعالیت کند وهر جایی که بسیج در میدان حضورداشته شاهد رشد، پیشرفت و آبادانی بوده‌ایم.

انتهای پیام/د

۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به راهیان نور اعزام می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار