درخواست پلوسی از یک نماینده برای کناره گیری از مجلس نمایندگان آمریکا

رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا از جان کانیرز خواست از سمت خود کناره گیری کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، نانسی پلوسی -- رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا -- امروز (پنجشنبه) از جان کانیرز John Conyers یکی از اعضای این مجلس خواست به علت اتهاماتی که درباره ارتکاب آزار جنسی علیه یکی از کارکنان مجلس نمایندگان به وی وارد شده است از سمت خود کناره گیری کند.

بر این اساس، پلوسی به خبرنگاران گفت: اتهاماتی که علیه کانیرز مطرح شده و ما از روز یکشنبه تا کنون اطلاعات بیشتری درباره آنها به دست آورده ایم اتهاماتی جدی و نامید کننده هستند. این وضع اسفبار است.

کانیرز 88 ساله که از اعضای حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکاست در بیمارستانی در دیترویت بستری است. با این حال، نانسی پلوسی تصریح کرد این عضو کنگره باید به علت طرح این اتهامات جدی از سمتش کناره گیری کند.

از سوی دیگر، پل رایان -- رئیس مجلس نمایندگان آمریکا -- نیز در گفتگو با خبرنگاران گفت کانیرز باید بی درنگ از سمت خود کناره گیری کند. شمار دیگری از دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا نیز خواستار کناره گیری کانیرز شده اند.

کانیرز متهم است که ماریون براون،‌ Marion Brown، یکی از دستیاران خود را طی مدت بیش از یک دهه به کرات مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

ماریون براون اکنون یک زن 61 ساله است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار