محمدی: در صورت هم گروهی با پرتغال، کی روش برگ برنده ایران است

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است در صورت هم گروهی ایران و پرتغال در جام جهانی، کی روش برگ برنده ایران است.

در صورت هم گروهی با پرتغال، کی روش برگ برنده ایران استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر محمدی کارشناس فوتبال کشورمان درباره قرعه کشی مسابقات جام جهانی گفت: سید‌ها بر اساس آخرین رنکینگ فیفا و عملکرد تیم‌ها در تورنمنت‌های مختلف تهیه شده است. اگر در سید اول با لهستان و روسیه هم گروه شویم با توجه به سبک بازی این تیم‌ها کار آسان تری خواهیم داشت. ضمن اینکه هم گروهی با فرانسه و به خصوص آرژانتین که بازی معروفی در برابر این تیم در جام جهانی گذشته ارائه دادیم می‌توانیم امتیاز کسب کنیم.

او ادامه داد: اگر با تیم‌هایی مانند آلمان، برزیل، پرتغال و بلژیک هم گروه شویم کار بسیار سخت می‌شود. بلژیک بازیکنان فوق العاده‌ای دارد. این تیم در مرحله مقدماتی بازی‌های بسیار خوبی ارائه داده است. به علاوه این که بهترین بازیکنان لیگ‌های اروپایی بلژیکی هستند.

محمدی درباره این که درصورت هم گروهی ایران و پرتغال، کی روش می‌تواند به تیم ما کمک کند یا خیر اضافه کرد: صد در صد می‌تواند کمک کند. تیم ملی کی روش محور است و سایه سنگینی بر روی تیم دارد. او اعتماد به نفس زیادی را به تیم تزریق می‌کند. کی روش با تمام ابعاد فوتبال پرتغال آشناست و بازیکنان آن‌ها را به خوبی می‌شناسد. کی روش در صورت هم گروهی ایران و پرتغال برگ برنده ایران خواهد بود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره تیم‌های سید ۲ اظهار کرد: تیم‌های سید ۲ هم تراز با تیم‌های سید یک هستند. اسپانیا با وجود سرمربی درجه یک خود یکی از مدعیان قهرمانی است. انگلیس نیز همیشه در جام‌های جهانی پرنوسان ظاهر شده است. در این سید ترجیح آن است که با کرواسی همگروه شویم چرا که فوتبال کرواسی با وجود فعالیت مربیان کروات در کشور برای ایران شناخته شده است. مکزیک نیز تیمی است که در این سید می‌توان از آن امتیاز گرفت. این تیم بازی خط به خطی دارد و می‌توان با یک بازی دفاعی در ضربات ایستگاهی آن را خنثی کرد. اروگوئه و کلمبیا دو تیم دیگر این سید هستند که رویارویی با آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

محمدی درباره تیم‌های سید ۴ خاطر نشان کرد: امیدواریم تیم ملی کشورمان دراین سید در درجه اول با پاناما سپس با مراکش، نیجریه و در آخر با صربستان هم گروه شود. پاناما تیمی است که مدتی قبل بازی دوستانه‌ای با آن برگزار کردیم و پیروز شدیم. البته پاناما با تیم کامل خود حاضر نشده بود. نیجریه نیز درجام جهانی قبل با ایران هم گروه بود و مساوی شدیم. مراکش تیم بسیار قدرتمندی است و می‌توانست در سید ۳ به جای دانمارک و کاستاریکا قرار بگیرد.

او بیان کرد: تمام این برد و باخت‌ها روی کاغذ است. تیم‌ها با تمام توان خود ظاهر خواهند شد. اگر تیم ایران با تیم‌های مناسبی هم گروه شود ۵۰ درصد احتمال صعود دارد. ضمن این که ترتیب مسابقات نیز بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/

اظهارات کارشناس فوتبال درباره قرعه کشی جام جهانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار