شهردار آبپخش:

طرح ساماندهی دستفروشان در آبپخش اجرا می‌شود

شهردار آبپخش گفت:طرح ساماندهی دستفروشان شهر آبپخش از روز شنبه هفته آینده با همکاری فرماندهی انتظامی و پلیس راهور بخش آغاز خواهد شد

طرح ساماندهی دستفروشان در آبپخش اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اعظم صمصامی از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان خبر داد و اظهار داشت: وجود دستفروشان در کنار بلوار انقلاب علاوه بر نازیبا کردن ره چهره عمومی شهر، مشکلاتی برای این قشر زحمتکش نیز به همراه خواهد داشت.

شهردار آبپخش تصریح کرد: بلوار انقلاب شهر آبپخش از پر رفت و آمدترین مسیرهای استان بوشهر است و ممکن است با وجود دستفروشان در کنار خیابان شاهد بروز اتفاقات ناگواری هم باشیم.

صمصامی بیان داشت: اجرای این طرح خواسته بحق مردم شهر بوده و انشاءالله آن را با جدیت اجرا خواهیم کرد.

شهردار آبپخش افزود: طرح ساماندهی دستفروشان شهر آبپخش از روز شنبه هفته آینده با همکاری فرماندهی انتظامی و پلیس راهور بخش آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مکانی در نزدیکی شهرداری برای انتقال دستفروشان به صورت موقت در نظر گرفته شده و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک به جایگاه دایمی که احتمالا پشت بخشداری و جنب دبیرستان زینب کبری(س) است منتقل خواهند شد.

شهردار آبپخش اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح شاهد زیباترشدن چهره شهر و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در خیابان اصلی شهر باشیم.

صمصامی همچنین از مردم فهیم شهر آبپخش و دستفروشان عزیز خواست در اجرای این طرح با شهرداری همراهی و همکاری کنند.

انتهای پیام/پ

اجرایی شدن طرح ساماندهی دستفروشان در آبپخش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.