پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال برابر حریف شمالی خود به برتری رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپیدرود رشت روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در پایان با برتری 2 بر یک فولادی ها رقم کرد.

در این دیدار احسان مرادیان، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، ایوب والی، عبدالله کرمی، رحیم زهیوی، احمد عبدالله‌زاده، فرشاد جانفزا، علی‌اصغر عاشوری، سینا مریدی و عبدالله ناصری برای سرخپوشان فولاد به میدان رفتند.

همچنین سید محمد حسینی، حمید ملکی، سید هادی موسوی، سید احمد سید صالح آهی، میثم فردوسی، توحید غلامی، میرهادی میرجوان، محمد نزهتی، شهاب کرمی، میلاد باقرزاده و محمدرضا الماسخاله ترکیب تیم سپیدرود را تشکیل می دادند.

در این دیدار که تماشای آن رایگان اعلام شده بود سه هزار تماشاگر اهوازی از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

در دقیقه 18 بازی رحیم زهیوی مهاجم تیم فولاد خوزستان از پاس تودر سینا مریدی به خوبی استفاده کرد و دروازه سپیدرود را باز کرد.

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فولاد خوزستان به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازی شدت حملات سرخپوشان خوزستانی بیشتر شد و در دقیقه 78 بازی صابر حردانی در حالی که یک دقیقه از ورودش به زمین می گذشت دومین گل فولاد را به ثمر رساند.

در ادامه و در دقیقه 82 تیم سپیدرود توسط میثم تهی دست دروازه فولاد را باز کرد اما این گل نتوانست مانع باخت این تیم مقابل فولاد شود.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 26 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت و از شانس بالایی برای قهرمانی در این فصل برخوردار است.

انتهای پیام /د

تداوم پیروزی های فولاد خوزستان در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.