چشمی: چرا اشتباهات داوری فقط به ضرر استقلال است!

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم چرا فقط ما از اشتباهات داوری متضرر می‌شویم.

چشمی: چرا اشتباهات داوری فقط به ضرر استقلال است!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزبه چشمی پس از بازى استقلال مقابل پیکان گفت: یک خسته نباشید به بازیکنان تیممان می گویم. در بازى امروز هم شاهد بازى دفاعى از پیکان بودیم و نتوانستیم گل بزنیم و به مشکل برخوردیم.

 او ادامه داد:در نیمه دوم حریف فشرده‌تر بازی کرد و موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد و در نهایت بازى صفر - صفر شد. همچنین جا دارد خسته نباشید به حیدری بگویم چرا که او آنقدر شهامت داشت که تصمیم اشتباه خود را در مورد پنالتى پس بگیرد. کارشناسان هم پس از دیدن صحنه مى توانند نظر بدهند و ببینید تصمیم داورکاملا درست بود.

چشمى بیان کرد:فکر مى کنم در ٣ یا چهار بازى شانس آوردم که پای من نشکست. بازی سیاه جامگان هم دقیقه ۶۰ بازیکن حریف خیلی محکم به پای من ضربه زد و در نهایت بعد از بازى هم کارشناسان اعلام کردند که باید اخراج می شد که ما در این مورد حرفى نزدیم. در این بازی در دقیقه ٣ یا ٤ شانس آوردم مصدوم نشدم. صحنه وحشتناکی بود. نمی‌دانم چطور شد که داور صحنه را خطا نگرفت و بازیکن حریف را اخراج نکرد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم بازیکن این تیم روی جپارف خطا کرد و داور پنالتی نگرفت. مشکلات پیش آمده از ابتداى فصل گریبان گیر تیم ما بوده و در کنار گل هایى که ما نزدیم هم مشکل بوده است. در هر صورت داورى کار سختى است، اما ما در این میان مدام متضرر مى شویم. پنالتی در هر بازی‌ گرفته می‌شود، اما در بازی‌های اخیر ما پنالتی هاى ما را به عقیده کارشناسان نگرفتند.

هافبک استقلال ادامه داد:کارشناسان داوری هر هفته می‌گویند پنالتی ما سوخته است و در مورد داورى نمى خواهم حرفى بزنم و من به حیدری هم که داور با شخصیت و با شهامتی است خسته نباشید می‌گویم. ما هم مى خواهیم که در داورى‌ها متضرر نشویم. اگر یک پنالتی برای ما می‌گرفت می‌توانستیم یک بر صفر ببریم. اگر حق با ما بود، از هفته آینده دقت شود.

او درباره نتایج سینوسی استقلال گفت: سبک بازى‌ها یکسان است و تنها موقعیت‌های ما در برخی از بازی‌ها گل نشد همانند بازى گذشته که اعلام کردم و توپ هایمان گل نشد. فوتبال زیبایی انجام می‌دهیم، اما توپ‌هایمان به گل نمی‌رود.

چشمی ادامه داد: روزی که خط دفاع و دروازه بان گل می‌خورد، مهاجمان ما هم مقصر هستند.  بدشانسى گریبانگیر هافبک‌های ما شده و آن‌ها هم گل نمی‌زنند. در بازی قبل ضربه سر من به تیرک خورد. مهاجمان ما تمام تلاش خود را می‌کنند و فشار زیادی روی آن‌ها است. امیدوارم روزی برسد که توپ‌های ما گل شود و فشار از روى مهاجمان برداشته شود.

چشمی درباره برگزاری قرعه کشی جام جهانی در مسکو گفت: راجع به قرعه تیم ملى فکر نکردم، اما امیدوارم یک قرعه خوب نصیب ایران شود و با یک گام بلند، به مرحله دوم برویم.

هافبک استقلال درباره هم‌گروهی تیم‌ها با ایران گفت:  اگر یک تیم بزرگ در گروه باشد، بازى جذاب می‌شود اما اگر هر سه تیم قوى باشند این مساله به ضرر ما مى شود. امیدوارم گروهى داشته باشیم که هم صعود کنیم و هم بازی‌های جذابی ببینیم.

انتهای پیام/

اظهارت چشمی بعد از بازی با پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار