بارانی: تغییر رای داور درباره پنالتی عجیب بود

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی داور پنالتی اعلام می‌کند، دیگر نباید نظرش را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد صادق بارانی بازیکن تیم پیکان بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال گفت: فکر می‌کنم کسب یک امتیاز جلوی تیم پرطرفدار استقلال بسیار پرارزشمند است، البته در نیمه اول یک پنالتی هم برای ما گرفته شد که همه تعجب کردیم چرا داور سوت خود راعوض کرد. کارشناسان باید برنامه های تلویزیونی در مورد این موضوع توضیح دهند.

او درباره صحنه پنالتی ادامه داد: صحنه را ندیدم اما وقتی داور پنالتی را می‌گیرد فکر می‌کنم که دیگر نباید نظرش را تغییر دهد. اگر کمک داور پنالتی گرفته بود، سوت قابل تعویض بود. در این خصوص من نمی‌توانم نظر دهم.

بارانی راجع به افت تیم پیکان در هفته‌های اخیر بیان کرد: به نظرم تیم ما دچار افت نشده است. در هفته‌های قبل چند مصدوم داشتیم که این هفته به تیم ما اضافه شدند. فکر می‌کنم در بازی امروز هم نتیجه خوبی گرفتیم. در نیم فصل دوم تیم تقویت می‌شود و به نتایج دلخواه می‌‌رسیم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره گل نخوردن دو تیم خاطر نشان کرد: گل نخوردن در این بازی اولویت ما نبود، اما محتاطانه بازی می‌کردیم. آن هم به دلیل این که شرایط به نحوی بود که اول باید یک امتیاز را نگه می‌داشتیم و بعد به فکر کسب سه امتیاز می‌بودیم.

انتهای پیام/

اظهارات بارانی درباره بازی با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار