صف آرایی گلزنان ذوب آهن مقابل سرخپوشان پایتخت

دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در حالی برگزار می شود که مهاجمان تیم اصفهانی انگیزه زیادی برای گلزنی مقابل سرخپوشان دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در حساس ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فردا جمعه دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از ساعت 15 و در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. ذوب آهن در 5 بازی اخیرش برابر سرخپوشان پایتخت 3 پیروزی کسب کرده و 2 دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. چند تن از بازیکنان ذوب آهن در بازی های گذشته در گلزنی به پرسپولیس موفق ظاهر شده اند.

1-مهدی رجب زاده

رجب زاده نخستین گل خود به پرسپولیس را در لیگ سوم و در زمان حضورش در فجرسپاسی شیراز به ثمر رساند. او 8 گل نیز با پیراهن ذوب آهن به سرخپوشان زد و فردا به امید به ثمر رساندن گل دهم خود به میدان می رود.

2-اسماعیل شریفات

شریفات برای اولین بار با پیراهن ذوب آهن برابر پرسپولیس به میدان می رود. این بازیکن که سابقه حضور در فولاد خوزستان و استقلال تهران را هم دارد تاکنون 6 گل را وارد دروازه سرخپوشان کرده و به دنبال زدن هفتمین گل خود است.

3-مرتضی تبریزی

تبریزی که تاکنون در فصل جاری با 5 گل بهترین گلزن ذوبی ها بوده 3 بار مقابل پرسپولیس گلزنی کرده است. او 2 گل خود را در جام حذفی به ثمر رسانده و یک گل را نیز در لیگ وارد دروازه سرخپوشان کرده است. تبریزی فردا برای زدن ششمین گل فصل و چهارمین گلش به پرسپولیس انگیزه های زیادی دارد.

4-احسان پهلوان

هافبک 24 ساله سبزپوشان اصفهانی که در تمامی رده های ملی نونهالان،نوجوانان،جوانان و امید برای تیم ملی کشورمان بازی کرده است فصل قبل توانست با یک شوت مهارنشدنی نخستین گلش را وارد دروازه پرسپولیس کند و برد تیمش را رقم بزند. نکته جالب اینکه گل پهلوان در لیگ شانزدهم در هفته چهاردهم به ثمر رسیده بود و او فرصت دارد تا این بار در هفته چهاردهم لیگ هفدهم هم دروازه سرخپوشان را باز کند.

 

انتهای پیام/

مهاجمان ذوب آهن درصدد گلزنی به پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار