افتخار ما این است رهبر بدون هیچ تشریفاتی به استان سفر کرد

تسریع در ساخت مسجد ثلاث باباجانی و تهیه ملزومات برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در نقاط زلزله زده از مباحث مطرح شده در نشست مسئولان وزارت ارشاد و فرماندار ثلاث بود.

 

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛احمد شیخی امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: افتخار ما این است رهبر بدون هیچ تشریفاتی به استان سفر کرد و به مناطق زلزله زده رفت و این به معنای دغدغه مند بودن رهبر نسبت به امور زلزله زدگان است.

وی با بیان اینکه خدمات فرهنگی و هنری عمومی است و باید کلی باشد و کارهای فرهنگی را نمی شود پنهان کرد گفت: تمامی این کارها در معرض دید است  اولین کاری که ما باید انجام دهیم کار فرهنگ عمومی است و انتظار داریم کار فرهنگی و هنری سر و سامان بیشتری بگیرد.

شیخی با بیان اینکه فرهنگ و هنر باید در نقاط زلزله زده به روال عادی برگردد، گفت: ساخت مسجد جامع ثلاث برای تجمیع مسلمین واجب است روحیه انقلابی و حضور طلاب و روحانیون از قم و سراسر کشور به جهت تقویت مسائل دینی منطقه و پیاده کردن فرهنگ اصیل اسلامی در مناطق زلزله زده جای تشکر دارد.

علی اصغر کاراندیش، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابراز تأثر از این حادثه گفت: سعی ما در وازت ارشاد این است که تمام توان خود را به جهت رفع مشکلات منطقه در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دهیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: از ساعات اولیه کمک های وزارت ارشاد و مجموعه همکاران جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

 

وی  بیان کرد: وزارت ارشاد وظیفه مهمی در این بحث دارد و باید کارهای مهمی در توسعه فرهنگ این مناطق داشته باشد و هم اکنون نیز باید اقدامات مهمی در زمینه توسعه فرهنگی صورت گیرد.

جمعی از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله علی اصغر کار اندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع، معمار، مدیرکل دفتر طرح های عمرانی، سیفی، مدیرکل پشتیبانی، معاون توسعه مدیریت، حسینی، مشاور معاونت فرهنگی، باقرنژاد، مشاور معاونت هنری، سیدی و مدیر امور استان‌های سازمان سینمایی کشور امروز پنجشنبه به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه سفر کردند.

انتهای پیام/ز

بازدید مسئولین  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار