انتقام از ورامینی‌ها در آمل

کاله ای‌ها انتقام شکست خانگی سارویه مقابل ورامین را در آمل گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در آخرین مسابقه هفته دهم لیگ برتر تیم کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل به مصاف شهرداری ورامین رفت و این تیم را سه بر صفر شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۷ بر ۲۵ شهرداری ورامین را شکست دادند تا پنجمین برد خود را جشن بگیرند و ۱۶ امتیازی شوند.

مرتضی اکرمی و وحید پورکاشیان داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۹۵ دقیقه طول کشید. علی یوسفی پور بازیکن شماره ۱۶ شهرداری ورامین کارت زرد دریافت کرد.

نظارت بر این مسابقه را نیز محمد حسین شفقی و احمد دامغانی‌نژاد به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوری بر عهده داشتند که این دیدار دو هزار و ۵۰۰ تماشاگر نیز داشت.

بهروز عطایی در ابتدای این مسابقه در تیم کاله از ترکیب امیرحسین اسفندیار، ولی علیپور، آرمین رنجبر، اسماعیل مسافر، رضا عابدینی و جواد کریمی استفاده کرد.

در آنسوی میدان نیز فرهاد نفرزاده سرمربی شهرداری ورامین رحمان داوودی، مسعود غلامی، محمد محمد کاظم، آندره، آرمین تشکری و رسول نجفی را در ابتدای این دیدار به میدان فرستاد.

کاله ای‌ها با این برد در رده پنجم جدول لیگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/آ

پیروزی والیبال کاله در مصاف با شهرداری ورامین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار