کمک کرمانی ها به زلزله زدگان کرمانشاه به 5 میلیارد تومان رسید

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت : ارزش ریالی کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه به 50 میلیارد ریال رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به استقرار بیش از 150 مرکز جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان گفت : 3 میلیارد و 300 میلیون ریال کمک نقدی در صندوق ها واریز و مبالغ کثیری به حساب99999 و سایر شماره های ارسالی بنام جمعیت هلال احمر واریز شده که از طریق جمعیت هلال احمر مرکزی اعلام می شوند.

وی افزود: کمک های مردمی در انبار امداد جمعیت بعد از تفکیک و بسته بندی و کنترل نهایی دپو می شود و به محض اعلام نیاز از ستاد مرکزی امدادرسانی هلال احمر در کرمانشاه کمک های مردمی به کرمانشاه ارسال شوند.

فلاح گفت : تا کنون 400 دستگاه چادر ، 25 تن نایلون پوشش چادر ، 500 شعله بخاری برقی ، 700 بطری روغن مایع ، 5 هزار جلد دفترچه خوارو بار ، 10 هزار قوطی کنسروجات ، هزار تخته موکت و 5 هزار گالن آب از طرف خود جمعیت به مناطق زلزله زده ارسال و بین زلزله زدگان توزیع شده است.

مدیر وی با اشاره به حضور تیم امدادی در مناطق زلزله زده به منظور راه اندازی سیستم کارت هوشمند امداد رسان (الکترونیکی) به صورت پایلوت افزود : تیم سحر (ساماندهی حمایت های روانی ) با حضور 20 نفر مربی کودک ، روان شناس و مشاور در مجموع به یک هزار و 350 کودک و 220 نفر بزرگسال خدمات ارائه کرده است و تیم دوم مورخ 14 آذر ماه به کرمانشاه اعزام می شود.
انتهای پیام /ی

ارسال کمک های مردمی از کرمان به منطقه زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار