فرمانده انتظامي استان اصفهان:

اصناف بخشی از فرآيند توليد امنيت در جامعه هستند

فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه اصناف ويترين جامعه و در معرض ديد همگان قرار دارند از آن‌ها به عنوان بخشي از فرآيند توليد امنيت در جامعه ياد كرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردارمهدی معصوم‌بیگی در نشست مشترک با رئیس و اعضای اتاق اصناف استان اصفهان اظهار داشت: اصناف ویترین جامعه و در معرض دید همگان قرار دارند و به همین دلیل امنیت آن‌ها از اهمیت بالایی برای پلیس برخوردار است.

وی با بیان اینکه اصناف بخشی از فرآیند تولید امنیت در هر شهر و کشوری است تصریح کرد: عدم وجود امنیت در این بخش می تواند ترویج دهنده عدم احساس امنیت در بین شهروندان باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اتحادیه‌های صنفی باید در جهت ترویج و توسعه شهر هوشمند که از مؤلفه‌های آن ارتقای استفاده از تجهیزات الکترونیکی در سطح اماکن تجاری و استفاده از ظرفیت مؤسسه‌های خدمات حفاظتی و مراقبتی انتظام است، تلاش کنند.

وی با بیان اینکه وجود امنیت در بخش اصناف می‌تواند در توسعه نظم و امنیت در جامعه و افزایش احساس امنیت شهروندان مؤثر باشد، ادامه داد: در این زمینه پلیس اصفهان آماده ارتقای همکاری‌ها در بخش آموزش همگانی، مشارکت عمومی، ساماندهی صنوف فاقد پروانه و توسعه بازرسی‌های هدفمند و مشترک از واحدهای صنفی است.

معصوم‌بیگی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشترک به تفکیک صنوف خبر داد و گفت: در این کارگروه‌ها مشکلات صنوف مختلف در حوزه‌های امنیتی و انتظامی مورد بررسی قرار گرفته و به صورت تخصصی رسیدگی می‌شود.

رسول جهانگیری نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همکاری پلیس استان در جهت ایجاد فضای امن و آرام در بین صنوف اظهار داشت: امنیت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای هر جامعه‌ای است و بدون امنیت زمینه و بستری برای هیچ نوع فعالیتی فراهم نمی‌شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه اصناف قدردان تلاشگران عرصه نظم و امنیت هستیم، گفت: تعامل خوبی بین پلیس و اصناف در راستای انجام بازرسی‌های مشترک و برخورد قانونی با متخلفان در این حوزه وجود دارد و همین تعامل و ارتباط‌ها موجب امنیت پایدار در حوزه کسب و کار شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.