9 آذرماه؛

گشایش هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و فنی و مهندسی خوزستان

هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان فردا 9 آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی اهواز گشایش می یابد.

گشایش هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و فنی و مهندسی خوزستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان از فردا، 9 آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی اهواز آغاز به کار می‌کند و تا 12 آذرماه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت تولیدی، خدماتی و فنی مهندسی خوزستان حضور دارند و به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود می‌پردازند.

محمدیان در ادامه افزود: در هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان، دستاوردهای واحدهای صنعتی و تولیدی در زمینه‌های الکترونیک، مشاوره، آموزش، کالای پزشکی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع فلزی، کنسرسیوم‌های صادراتی، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، صندوق ضمانت صادرات، فن بازار منطقه‌ای خوزستان و غیره ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از 3 هزار متر مربع برپا شده است، اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این رویداد، 4 دوره آموزشی در زمینه رنگ آمیزی تجهیزات نیروگاهی، آشنایی با اصول و فنون حضور فعال در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی، بازاریابی و قوانین صادرات برگزار می‌ گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.