ارائه 90 مقاله در همایش ملی مهارت‌های ارتباطی کتابداران

دبیر علمی همایش ملی مهارت‌های ارتباطی برای کتابداران کتابخانه‌های عمومی گفت: از مجموع 90 مقاله که برای ارائه نهایی انتخاب شد به دلیل محدودیت زمانی همایش 20 مقاله به عنوان سخنران اصلی و تا رتبه 70 در قالب پوستر ارائه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا رحیمی امروز در جمع کتابداران کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: در نخستین فراخوان 384 چکیده ارسال شد، هر چکیده را 3 نفر بررسی کردند تا 250 چکیده قبول شود و از این تعداد 180 مقاله کامل ارسال شد.

وی با اشاره به کیفیت بالای مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش افزود: از مجموع 90 مقاله که برای ارائه نهایی انتخاب شد به دلیل محدودیت زمانی همایش 20 مقاله به عنوان سخنران اصلی و تا رتبه 70 در قالب پوستر ارائه می‌شود.

توان برقرار کردن ارتباط موفق با مردمی که با کتابخانه مرتبط می‌شوند حلقه آخر زنجیره‌ای است که زحمات به ثمر رسیدن کتابخانه را نتیجه می‌دهد.

وی تصریح کرد: این حلقه شکننده هم هست، در این همایش می‌خواهیم ببینیم چگونه این حلقه را تقویت کنیم، روی آوردن نوجوان به کتابخانه‌ها باید با گفتاری سنجیده روبرو شود تا برای جامعه آینده پنجره جدیدی را باز کند.

رحیمی در پایان با بیان این‌که نمی‌توان اهمیت مهارت‌های ارتباطی و نظرات مردم را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: برخی آثار پژوهشی که در این همایش ارائه می‌شود نشان می‌دهد مهارت‌های ارتباطی بالا برای کتابدار رضایت‌مندی شغلی ایجاد می‌کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.