سرپرست تعزیرات حکومتی خبر داد:

محکومیت میلیاردی متخلفین در ایرانشهر

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت میلیاردی متخلفین در ایرانشهر خبر داد.

محکومیت میلیاردی متخلفین در ایرانشهربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،و به نقل از تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، محمدحسین اشرافی سرپرست تعزیرات حکومتی استان  اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر قاچاق گاز مایع از بازارچه مرزی پیشین به کشور پاکستان، اقدامات درخصوص بررسی موضوع در دستور کار مأمورین انتظامی قرار گرفت که در این راستا تعداد ۳ دستگاه تریلی با ۸۴ هزار و ۲۱۰ لیتر گاز مایع مشکوک به قاچاق توقیف و ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده تحویل تعزیرات حکومتی ایرانشهر شد.

اشرفی افزود: در ادامه با شروع بررسی در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز، متهمین احضار که در اظهارات خود مبدأ بارگیری سوخت‌های مکشوفه را بندرعباس و مقصد را کشور پاکستان اعلام کردند.

وی گفت: شعبه رسیدگی کننده با توجه به استفاده قاچاقچیان از اسناد مجعول و همچنین انجام شگرد‌های مختلف جهت حمل کالای قاچاق و براساس اقرار متهمین، تخلف را وارد دانسته و علاوه بر ضبط کالا، متهمان را جمعاً به میزان ۲ میلیارد و ۲۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

اشرفی اضافه کرد: در ماه گذشته نیز اشخاصی که با شگرد‌های پیچیده قصد انتقال غیر مجازگاز مایع از استان البرز به مقصد کشور افغانستان را داشتند با اقدامات به موقع این اداره کل در نزدیکی مرز در محدوده شهرستان هیرمند شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/ع

محکومیت قاچاقچیان کالا در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار