قلعه گنج میزبان مسابقات بین المللی شطرنج و دوچرخه سواری قهرمانی کشور

جلسه شواری ورزش قلعه گنج با حضور جمعی از مسئولان ورزش استان به همراه اعضای شورای ورزش شهرستان قلعه گنج در محل این اداره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عادل نیکخواه، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قلعه گنج به برگزاری جلسه شواری ورزش قلعه گنج با حضور مسئولان ورزش استان اشاره کرد و گفت: نخستین موضوع مطرح شده در این جلسه مربوط به هماهنگی های لازم به منظور برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جام ولایت در این شهرستان بود که ادارات درگیر در این موضوع مشخص شدند و شرح وظایف صورت گرفت.

وی افزود: مقرر شد، 94شرکت کننده در قالب 14 تیم دوچرخه سواری از 24 تا 29 آذر جاری در دو بخش باهم به رقابت بپردازند که بخش اول رقابت ها در شهرستان کرمان و بخش دوم در شهرستان قلعه گنج انجام شود.

نیکخواه تصریح کرد: مسابقات دوچرخه سواری 26 تا 29 آذر جاری طی 3 مرحله در شهرستان قلعه گنج انجام می شود که برای این کار در مرحله ی اول مسیر کهنوج ـ قلعه گنج، مرحله دوم منوجان ـ قلعه گنج و مرحله ی سوم محدوده ی شهر قلعه گنج انتخاب شده است.

وی یادآور شد: جلسه ی هماهنگی به منظور برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج به میزبانی شهرستان قلعه گنج نیز در این جلسه مطرح و اقدامات لازم انجام شد.

نیکخواه بیان داشت: مقرر شد این مسابقات از 24 تا  27 دی ماه با حضور 40 شرکت کننده (9 شطرنج باز خارجی و 31 شطرنج باز مطرح استانی) در این شهرستان برگزار شود.

وی محل استقرار شرکت کنندگان این رویداد را هتل پارسیان قلعه گنج و محل برگزاری مسابقات را سایت اداری بنیاد مستضعفان عنوان کرد.

نیکخواه افزود: در این نشست مقرر شد بنیاد علوی مستضفعان در بحث مالی این مسابقات، میزان 70 میلیون تومان برای مسابقات دوچرخه سواری و 100 میلیون تومان برای مسابقات شطرنج اختصاص دهد.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان طی 17 آذر جاری خبر داد و تصریح کرد: مقرر شد این همایش به صورت زنده از شبکه ی سوم سیما پخش شود.

قلعه گنج میزبان دو رویداد ملی و بین المللی ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار