مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد؛

اشتغال زایی مددجویان در فارس

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: برای ۴ هزار و ۱۵۰ مددجو در استان فارس اشتغالزایی شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛محمد بذر افشان مدیرکل کمیته امداد استان فارس با اشاره افزایش ۲ برابری اجرای طرح‌های اشتغالزایی این اداره کل بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال برای ۴ هزار و ۱۵۰ مددجوی کمیته امداد اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: ۳ هزار و ۴۵۸ طرح اشتغالزایی در بهار و تابستان امسال اجرایی شد که از بین این تعداد طرح ۲۱۲ طرح کشاورزی، ۹۵۷ طرح دامپروری، شش طرح شیلات، ۲۳۸ طرح صنایع دستی، هشت طرح صنعتی و معدنی و دو هزار و ۴۲ طرح خدماتی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد در استان اجرا شده است.

بذرافشان تصریح کرد: این طرح‌ها با صرف ۶۷ میلیارد و ۴۸۷ میلیون تومان اعتبار اجرا شده که با اجرای آن‌ها و حمایت کمیته امداد ۲ هزار و ۷۸ خانوار از مددجویان استان فارس توانمند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه استعدادیابی، مشاوره شغلی، آموزش و کاریابی، تهیه طرح توجیه اقتصادی، تامین اعتبار و پرداخت تسهیلات، بازاریابی، نظارت و هدایت طرح‌ها از جمله خدمات کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجویان است، افزود:ناظران کمیته امداد در ۶ ماهه نخست امسال برای پایدار سازی مشاغل ۴۴ هزار و ۴۰۵ بازدید داشته‌اند.

بذرافشان اعتبار امسال این نهاد در بانک‌ها را ۱۴۸ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دانست و تصریح کرد:از این مقدار اعتبار ۱۲۸ میلیارد تومان به شعب شهرستان‌ها ابلاغ و تا پایان ۶ ماهه نخست امسال ۵۳ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان از این اعتبارات جذب شده است.
وی ادامه داد: شهر شیراز از ابتدای امسال یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان از اعتبارات بانکی خود را جذب کرده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس اضافه کرد: اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان استان در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲۰ درصد رشد داشته که نیمه نخست پارسال یک هزار و ۵۷۰ طرح در استان فارس اجرا شد و امسال تعداد طرح‌ها به ۳ هزار و ۴۵۸ طرح افزایش یافته است.
انتهای پیام/ت

ایجاد اشتغال برای مددجویان فارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار