ذوالنور در نطق میان‌دستور:

آسیب‌های اجتماعی مردم را در منگنه قرار داده است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت آسیب ‌های اجتماعی خواب را از چشمان رهبر انقلاب ربوده و مردم را در منگنه قرار داده است.

آسیب‌های اجتماعی مردم را در منگنه قرار داده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در نطق میان‌دستور در صحن علنی مجلس اظهار کرد: شب گذشته رئیس جمهور گزارش صد روزه عملکرد دولت جدید را به استحضار مردم رساند. آقای روحانی! حادثه دلخراش غرب کشور متأسفانه تجربه‌ای برای مردم نبود.

وی افزود: دولت ما نباید با خطا عمل کند چرا که کشور ما روی گسل زلزله است و ما تجربه زلزله ویرانگر بم و رودبار را داریم.

نماینده مردم قم تصریح کرد: دولت با تأخیر در کرمانشاه حضور پیدا کرده و هلال‌احمر به خوبی عمل نکرد.

ذوالنور بیان کرد: آقای رئیس جمهور محور اصلی امداد و نجات نیروهای قهرمان مسلح ما بودند، اما در گزارش شب گذشته شما محوریت با این نیروها نبود.

وی بیان کرد: مردم زلزله‌زده کماکان نیاز به امداد دارند و باید تدبیر جدیدی اندیشیده شود، در گزارش دیشب شما همه موارد کمی بودند، صحبت‌های شما جنبه لفاظی داشتند.

نماینده مردم قم ادامه داد: شما گفتید که آسیب‌های اجتماعی رشد منفی داشته است، با چه استدلالی این حرف را زده‌اید؟ چه مسئله‌ای باعث رشد منفی این آسیب‌ها شده است؟

ذوالنور تأکید کرد: اکنون آسیب ‌های اجتماعی خواب را از چشمان رهبر معظم انقلاب ربوده و مردم را در منگنه قرار داده است، آقای رئیس جمهور اگر کسی فرزند بیماری داشته باشد ممکن است بر اثر فشارهای وارده و هزینه‌های گزاف آرزوی مرگ او را نداشته باشد، این در حالی است که اعتیاد مسئله‌ای است که خانواده‌ها در صورت معتاد بودن فرزندشان آرزوی مرگ او را دارند.

وی اذعان کرد: بیکاری، فساد، متلاشی شدن خانواده‌ها از محصولات اعتیاد است و شما در این زمینه چه کرده‌اید؟ شما نیاز به تجهیز کارگاه و کسب آمادگی نداشته‌اید، چرا که دولت دوازدهم ادامه دولت پیشین است. گزارش شما شباهت به گزارش رئیس جمهوری داشت که بدون تجربه با مردم صحبت می‌کرد.

نماینده مردم قم عنوان کرد: آمارهای متناقض از زبان شما و مسئولان ذیربط ذکر می‌شود. در بحث تولید و اشتغال آخرین آمار شما به معنای 650 هزار متوسط ایجاد اشتغال سالیانه است.

ذوالنور تأکید کرد: آقای روحانی آماری که شما ذکر کرده‌اید به این معناست هر 100 هزار نفر از این آمار 2.5 میلیون نفری می‌شود 3250 نفر سهم هر 100 هزار نفر جمعیت.

وی ادامه داد: سهم حوزه انتخابیه بنده 13 هزار نفر است حال شما 4000 شغل به من نشان بدهید که طی 4 سال در حوزه انتخابیه بنده ایجاد شده باشد. البته فکر نمی‌کنم وضعیت استان‌های دیگر نیز بهتر باشد.

نماینده مردم قم در پایان خاطرنشان کرد: چرا آمارهایی می‌دهید که در زندگی مردم واقعیت ندارد؟ امروز لازم است با اتکا بر خلق پیامبر (ص) و با صداقت و تلاش و مجاهدت مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
انشالله مشکلات به خوبی حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
پاداش بازنشسته های تامین اجتماعی کی پرداخت میشه؟؟؟
آخرین اخبار