رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون

مانور زلزله و ایمنی در مدارس بردخون برگزار شد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: مانور زلزله و ایمنی در مدارس بردخون برگزار شد

مانور زلزله و ایمنی در مدارس بردخون برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی صبح چهارشنبه در آیین نمادین در دبیرستان شهید بردستانی اظهار داشت: مانورها باعث افزایش آمادگی همه نیروها به‌ویژه مردم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و بحرانی می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اضافه کرد: وقوع زلزله و حوادث طبیعی و غیرطبیعی زنگ خطری برای همگان است تا همواره آمادگی خود را حفظ کنند.

وی افزود: مدارس منطقه ضریب امنیتی مناسبی دارند اما نیاز است محل‌های پرخطر و امن را شناسایی کنیم تا در مواقع بحرانی استفاده شود.

محمودی بر خودامدادی و دیگر امدادی تأکید کرد و گفت: آموزش امداد و انجام کمک های اولیه و چگونگی کاهش تلفات و خطرات لازم است که در این زمینه نهادهای امدادی و بهداشتی مسئولیت دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: هرکس در هر مسئولیتی باید نسبت به حوادث پیرامونی حساسیت داشته باشد و شرایط مقابله را آماده کنند.

شهردار بردخون نیز گفت: تلاش کرده‌ایم فضای شهر را برای کاهش خطرات و تلفات آماده کنیم.

ارسلان حصیری افزود: شهرداری بردخون آماده مقابله با بحران‌ها است اما ضرورت آگاهی و آمادگی همه اقشار وجود دارد که برگزاری این مانورها یکی از راه‌های آمادگی است.

در ادامه دانش آموزان با مشارکت اکیپ‌های امدادی، بهداشتی و امنیتی مانور زلزله را اجرا کردند.

در این آئین مسئولان بخش، فرهنگیان، اولیای دانش آموزان و خبرنگاران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/پ

برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس بردخون 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.