هفته پژوهش و فناوری، فرصتی برای بررسی دستاورد‌ها و چالش‌های فرا روی حوزه پژوهش

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی استان گفت: هفته پژوهش و فناوری، فرصتی برای بررسی دستاورد‌ها و چالش‌های فرا روی حوزه پژوهش و توجه و تمرکز بر ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری، در کشور را فراهم می‌سازد.

هفته پژوهش و فناوری، فرصتی برای بررسی دستاورد‌ها و چالش‌های فرا روی حوزه پژوهشبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ رضا پویا رئیس دفتر تحقیقات کاربردی استان در سخنانی به مناسبت هفته پژوهش گفت: تغییرات مداوم و سریع در عرصه‌های مختلف زندگی اجتماعی موجب افزایش سطح انتظار، توقع و مطالبات مردم از پلیس در تأمین نظم و امنیت می‌گردد.


وی افزود: جامعه ارتباطی مبتنی بر فن‌آوری‌های نوین امروزی، زندگی اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده است بر همین اساس اتخاذ تدابیر و شناخت نیازمندی‌های امنیتی با روش‌های علمی، تخصصی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی امری ضروری می‌باشد.

با استفاده از روش‌های فوق و بازنگری در بسیاری از شیوه‌ها و روش‌های اجرایی می‌توان بستر‌های تحقق امنیت را فراهم نمود

سرهنگ پویا تصریح کرد: دانش پژوهی علاوه بر همگانی بودن، وظیفه‌ای همیشگی است و در هیچ برهه‌ای از عهده انسان بر نمی‌افتد و به تعبیر مقام عظمای ولایت، مشکلات موجود در کشور با تکیه بر علم و پژوهش و ایجاد تعامل بین دولت و ملت، همدلی و همزبانی حل شدنی است.


رئیس دفتر تحقیقات کاربردی استان سیستان و بلوچستان در پایان بیان داشت: هفته پژوهش و فناوری، فرصتی برای بررسی دستاورد‌ها و چالش‌های فرا روی حوزه پژوهش و توجه و تمرکز بر ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری، در کشورفراهم می‌سازدلذا ناجا با این رسالت خطیر و اهداف مقدسی که دارد جهت حفظ و ارتقاء کارآمدی و پویایی خود و دستیابی به چشم انداز تعریف شده، باید در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و بهرگیری از ظرفیت‌های مطالعاتی تحقیقاتی تلاش هدفمند داشته باشد.

انتهای پیام/گ

هفته پژوهش و فناوری و چالش های فرا روی حوزه پژوهش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار