در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«افسانه هزار پایان» کاری قابل دفاع است

حسن وارسته گفت: فیلمنامه سریال «افسانه هزارپایان» کاری قابل دفاع است و مابقی بر عهده شهاب عباسی است تا بتواند تصور‌ها را درباره آیتمیک بودن مجموعه تغییر بدهد.

حسن وارسته نویسنده مجموعه تلویزیونی «افسانه هزار پایان» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت نگارش این سریال گفت: همچنان مشغول نگارش فیلمنامه هستیم. همچنین ادامه نگارش را همزمان با فیلمبرداری شروع کرده‌ایم تا حال و هوای فضای تصویربرداری و بازی گروه بازیگران دستمان بیاید.

وی در ادامه بیان کرد: مجموعه تلویزیونی «افسانه هزارپایان» در 52 قسمت تولید می شود که از بهمن ماه امسال، در جدول پخش شبکه نسیم قرار می‌گیرد.

وارسته در خصوص روند تصویربرداری این سریال اظهار کرد: در حال حاضر گروه کارگردانی و بازیگران در آرامش و طبق برنامه ریزی های انجام شده، در شهرک غزالی به کار خود ادامه می دهند.

وی افزود: فیلمنامه «افسانه هزارپایان» به روی کاغذ، کاری قابل دفاع است، اما در اینجا تمام سختی و مسئولیت ها بر عهده شهاب عباسی است و تمام تلاش خودش را می کند تا بتواند از قابل مجموعه های آیتمیک خارج شود و تصور ها را در این باره تغییر دهد.

وارسته در پایان خاطرنشان کرد: سریال «افسانه هزارپایان» برای شبکه نسیم تولید می شود. از آنجایی که تولیدات شبکه نسیم در فواصل مختلف از دیگر شبکه های سیما به روی آنتن می رود، این مجموعه نیز با کمدی متفاوتی که دارد، مخاطبان خود را پیدا می کند و می تواند کار خوبی را در بین مجموعه های کمدی تلویزیون رقم بزند.

سریال «افسانه هزارپایان» داستان زندگی خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌شوند، اما با حمله راهزن‌ها به کاروان‌شان مسیر زندگی‌شان تغییر می‌کند.

از جمله بازیگران این مجموعه می‌توان به نسرین مقانلو، رامین راستاد، رضا توکلی، علی اوسیوند، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، مریم کاویانی، عزت الله مهرآوران، بیوک میرزایی، عزت‌الله رمضانی‌فر، تورج نصر، امیر آتشانی، پروین قائم مقامی، ابراهیم شفیعی، مرتضی رستمی، سوزان عزیزی، حامد تهرانی، حمید نیک نبرد، کیوان ملک مطیعی، سالار کریمخانی، افشین قدیمی، سارا والیانی، حسین میرزاییان، فرشته ترابی، آناهیتا خسروی اشاره کرد.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار