ماجرای شکایت جدید علیه استقلال از زبان مدیرعامل سابق

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره شکایت جدید علیه این آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

ماجرای شکایت جدید علیه استقلال از زبان مدیرعامل سابقبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به شکایت یکى از بازیکنان تیم فوتسال استقلال در زمان مدیریت امیررضا واعظ آشتیانى البته به تعهد و اجاره این تیم توسط فردى به نام محمد حسین نژاد فلاح به همین منظور مدیرعامل سابق استقلال در این باره توضیحاتى را بیان کرد.

 امیررضا واعظ آشتیانى مدیر عامل سابق استقلال درباره شکایتى که این بازیکن از باشگاه استقلال انجام داده گفت: شکایت بازیکن تیم فوتسال علیه نژاد فلاح است چرا که این فرد در آن زمان طى یک تفاهم نامه بین ما و نژادفلاح که مکتوب آن هم در باشگاه استقلال موجود است تمام مسئولیت تیم فوتسال استقلال را در سال ١٣٨٧ بر عهده گرفت و او در صحبت هاى خود اعلام کرد که با توجه به حوزه هاى انتخابى اش در نظر دارد ساووجبلاغ و هشتگرد را براى ٢ تیم استقلال و پرسپولیس در نظر بگیرد.از آنجایى که تیم فوتسال استقلال راکد بود و فعالیت نداشتیم به همین منظور او هم از امتیاز باشگاه استفاده کرد و در این میان تعهد کرد که تمامى مطالبات احتمالى را بر عهده بگیرد.

 او ادامه داد: اکنون دعواى شخصیت حقیقى در میان است نه حقوقى و هرگونه محکومیت درباره پرداخت مطالبات بازیکنان را باید نژاد فلاح عهده دار شود نه باشگاه استقلال چرا که اصلا ربطى به باشگاه استقلال ندارد.

 مدیرعامل اسبق استقلال بیان کرد: مهم این خواهد بود که احضاریه درباره این شکایت براى باشگاه استقلال آمده است یا خیر چرا که در صورتى که احضاریه اى براى استقلال نیامده باشد دادگاه نمى تواند حکم صادر کند، اما اگر احضاریه به دست مسئولان استقلال رسیده باید نامه نژاد فلاح را به دادگاه نشان دهند چرا که این فرد متعهد بوده است.

 واعظ آشتیانى افزود: روزى که امتیاز باشگاه استقلال در اختیار نژاد فلاح قرار گرفت او متعهد شد تمام بدهى هاى احتمالى مربوط به هر موضوعى را پرداخت کند بنابراین اکنون این مساله در قالب شخصیت حقیقى است و باید نژاد فلاح پاسخگو باشد نه باشگاه استقلال. باز هم مى گویم اگر احضاریه براى باشگاه استقلال فرستاده شده باید مدیرعامل باشگاه تعهد نژاد فلاح را به دادگاه ارائه دهد.

 مدیرعامل اسبق استقلال در پایان خاطر نشان کرد: هیچ کدام از قراداد هاى بازیکنان تیم فوتسال استقلال در آن زمان با امضاى مدیران باشگاه استقلال نبوده بلکه با امضاى شخص نژاد فلاح بوده است و به همین منظور هیچ شکایتى شامل باشگاه استقلال نمى شود.

انتهای پیام/

شکایت جدید کار دست استقلال می‌دهد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار