مراجعه افزون بر ۴۲۰۰ داوطلب سیستان و بلوچستانی برای اهدای خون به زلزله زدگان

مدیرکل سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر چهار هزار و ۲۰۰ داوطلب اهدای خون به زلزله زدگان غرب کشور از ۲۱ آبانماه تا کنون به مراکز انتقال خون این استان مراجعه کردند.

مراجعه افزون بر ۴۲۰۰ داوطلب سیستان و بلوچستانی برای اهدای خون به زلزله زدگانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر سهیلا خسروی گفت: سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان همزمان با انتشار خبر زلزله کرمانشاه با حضور گسترده مردم فداکار و همیشه درصحنه این استان برای اهدای خون به حادثه دیدگان زلزله در چهار مرکز ثابت انتقال خون شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار و ۲ پایگاه سیار در زاهدان مواجه بود.


وی ادامه داد: افزون بر سه هزار نفر از افراد مراجعه کننده موفق به اهدای خون شدند که بیش از هزار و ۶۰۰ نفر آنان اهدا کننده مستمر و ۳۵۰ نفر را بانوان تشکیل دادند.


مدیرکل سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت حضور پررنگ کارکنان ادارات، ورزشکاران، دانشجویان، اساتید دانشگاه ها، بسیجیان، نظامیان، بازاریان و کسبه و تمام اقشار استان دراین حماسه معنوی و فداکارانه برای نجات جان همنوعان بسیار چشمگیر بود.

انتهای پیام/گ

اهدا خون  داوطلبان سیستان وبلوچستان برای زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار