سرمربی شاهین شهرداری بوشهر

شاهین بوشهر 6 بازیکن جدید به خدمت می گیرد

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم در تعطیلات نیم فصل با جذب 6 بازیکن جدید تقویت می شود.

شاهین بوشهر 6 بازیکن جدید به خدمت می گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر,حمید کللی فر سه شنبه شب پس از برد 2 بر 1 تیمش برابر گل ابریشم تهران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با این 6 بازیکن صحبت های لازم صورت گرفته و تنها در انتظار جدا شدن آنها از تیم های خود هستیم تا بتوانیم آنان را جذب تیم شاهین کنیم.
وی بیان کرد: در لیست بازیکنان شاهین شماری نیز خروجی داریم که پس از توافق با آنها این لیست مشخص می شود.
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: انتظار می رود با جذب بازیکنان شایسته مشکل کمبود بازیکن این تیم نیز حل شود و بتوانیم خود را به عنوان مدعی اصلی صعود مطرح کنیم.
کللی فر، در ارتباط با دیدار تیمش برابر گل ابریشم تهران اظهار داشت: پس از 2 هفته شکست خارج از خانه که استحقاق شکست را نیز نداشتیم در خانه برابر گل ابریشم به یک برد ارزشمند دست پیدا کردیم.
وی بیان کرد: در این بازی پنج بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم که همین امر کار را برای تیم شاهین اندکی سخت کرده بود.
سرمربی شاهین بوشهر گفت: در کنار این موضوع استرس بازیکنان در بازی های خانگی و بازی مستقیم حریف در نیمه دوم که چیزی برای از دست دادن نداشت باعث شد تا برابر گل ابریشم شرایط سختی را تحمل کنیم.
کللی فر یادآور شد: با توجه به فرارسیدن تعطیلات سه هفته ای نیم فصل تمرینات تیم پنج روز تعطیل شده و پس از آن دوباره تمرین های تیم از سر گرفته می شود.
شاهین با این برد 22 امتیازی شد و با 2 پله صعود به رده دوم جدول صعود کرد و تیم گل ابریشم تهران نیز با هفت امتیاز همچنان در رده نهم باقی ماند.
شاهین در هفته چهاردهم بازی ها در گیلان به مصاف داماش می رود و گل ابریشم تهران نیز در خانه با شموشک نوشهر دیدار می کند.

انتهای پیام/پ

شاهین بوشهر 6 بازیکن جذب می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.