استاندار :

مشارکت و همدلی زمینه ساز توسعه و رشد جوامع بشمار می‌رود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت و همدلی زمینه ساز توسعه و رشد جوامع و تفرقه و تشتّت آفت بشمار می‌رود.

مشارکت و همدلی زمینه ساز توسعه و رشد جوامع بشمار می‌رودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار شماری از سران طوایف و معتمدان شهرستان زاهدان اختلافات را عامل و مانع توسعه در جوامع دارای تکثر قومی و مذهبی دانست و افزود: توسعه امری مفهومی و تشتّت از موانع توسعه است.

محبی با بیان اینکه انسان، بستر و محور توسعه محسوب می‌شود، با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف، خواستار همکاری سران طوایف، متنفذین و معتمدین برای سرمایه گذاری بومیان صاحب تمکن مالی در استان شد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: پتانسیل‌های بی نظیر خدادادی طبیعی، گردشگری و کشاورزی از جمله میوه‌های گرمسیری در سواحل مکران منبع عظیمی برای خلق ثروت است که با توجه به جمعیت جوان جویای کار در استان، سرمایه گذاری و مشارکت مردم را می‌طلبد.

محبی برنامه ریزی هدفمند، عقلانی بودن برنامه‌ها، تحرک و پویایی را لازمه مدیریت برنامه محور بیان کرد.

نماینده عالی دولت در استان بر مشارکت و همراهی معتمدان و سران طوایف در رفع آثار سوء حاشیه نشینی تاکید کرد.

محبی استاندار با بیان اینکه قانون گریزی از شاخص‌های عدم توسعه بشمار می‌رود، گفت: با تلاش مدیران و حمایت دولت تدبیر و امید مشکل فاقدین شناسنامه برطرف خواهد شد.

وی آمادگی خود را برای شنیدن پیشنهادات نخبگان و گروه‌های مرجع اعلام کرد و اظهار داشت: عزم همگانی و هم افزایی موتور محرکه توسعه استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.