آزادسازی وسیله نقلیه گرفتار؛

آزادسازی ۷۰ وسیله نقلیه گرفتار در برف توسط راهداری الیگودرز

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آزادسازی ۷۰ وسیله نقلیه گرفتار در برف توسط راهداری الیگودرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب جمشیدی  معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: خوشبختانه شاهد آزادسازی ۷۰ وسیله نقلیه گرفتار در برف در مسیر‌های الیگودرز_ شول‌آباد و چمن سلطان _فرسش و امدادرسانی به سرنشینان این خودرو‌ها در بارندگی‌های اخیر بودیم.

وی ادامه داد: از تاریخ ۲۸ آبان تا ششم آذرماه شاهد بارش نزولات جوی به‌صورت برف در شهرستان الیگودرز بودیم، به نحوی که شدت بارش در سه محور الیگودرز_ خمین، الیگودرز_شول‌آباد و چمن سلطان_ فرسش بیشتر از سایر مسیر‌ها بود که با تلاش عوامل راهداری در کمترین زمان ممکن عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی صورت گرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: درمجموع ۱۳۸ هزار و ۱۵۰ مترمکعب برف‌روبی در طول ۷۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان الیگودرز انجام شده است.

جمشیدی با بیان اینکه ضخامت برف به طور میانگین ۲۰ سانتی‌متر بوده است٬ گفت: در این مدت ۵۵ تن شن و نمک برای عملیات یخ‌زدایی از سطح راه‌های شهرستان الیگودرز مصرف شده و با توجه به فرا رسیدن فصل سرد تمام اکیپ‌های راهداری در سراسر استان به‌صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/م

 ۷۰ وسیله نقلیه گرفتار در برف توسط راهداری الیگودرز آزادسازی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.