بهادری به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

تصویب طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در کمیسیون عمران

عضو کمیسیون عمران از تصویب تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در نشست امروز عصر این کمیسیون خبر داد.

تصویب طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در کمیسیون عمران/ 400 میلیارد تومان برای تکمیل شهر آفتاب نیاز استسید هادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با حضور نجفی و معاونان وی و همچنین درخواست‌کنندگان این تحقیق بررسی شد.

وی ادامه داد: گروه تحقیق و تفحص‌کنندگان از شهرداری تهران با توجه به مسائل موجود همچنان برانجام این تحقیقات پافشاری می‌کنند، لذا کمیسیون با درخواست آن‌ها موافقت و آن را تصویب کرد.

نماینده مردم ارومیه اظهار کرد: افکار عمومی نسبت به مسائلی همچون محل جدید نمایشگاه بین‌المللی، املاک نجومی، تغییر کاربری و ... از مجلس انتظار دارد که شفاف‌سازی انجام شود.

بهادری تاکید کرد: نجفی شهردار تهران در این نشست بیان کرد که تاکنون هزار و 600 میلیارد تومان برای ساخت نمایشگاه شهر آفتاب هزینه شده است که برای تکمیل آن به 400 میلیارد تومان دیگر نیاز است، لذا گزارش این تحقیق و تفحص برای تعیین وتکلیف به صحن علنی ارائه خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه طرحی از سوی تعدادی از نمایندگان درباره حادثه پلاسکو در این نشست مطرح شد، تصریح کرد: بخش اول این طرح مربوط به درخواست نمایندگان برای اضافه‌ کردن بندی با عنوان بهره‌برداری و نگه‌داری ساختمان‌های موجود به قوانین شهرداری و کار بود.

وی بیان کرد: این موضوع با حضور مسئولانی از وزارت کار و تعاون و شهرداری تهران بررسی شد و قرار بر این شد بند در درون طرح نظام مهندسی که اکنون در مجلس در حال بررسی است قرار بگیرد.

نماینده مردم ارومیه خاطرنشان کرد: همچنین الحاق بندی با عنوان ضابطه قضایی به قانون تعاون و کار هم در این نشست بررسی شد که مورد موافقت نمایندگان قرار نگرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار