بیگلری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به کردستان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه از سفر این کمیسیون به استان کردستان برای بررسی مسائل استانی خبر داد.

سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به کردستانمحسن بیگلری عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از سفر اعضای این کمیسیون به کردستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون برنامه و بودجه جلساتی را با فعالان اقتصادی سنندج خواهد داشت، افزود:‌ اعضا ضمن حضور در شورای برنامه‌ریزی استان در استانداری کردستان، بازدیدی را از بیمارستان‌های کامیاران و سرب‌آباد خواهد داشت.

نماینده مردم سقز و بانه با بیان اینکه جلسه‌ای را هم با شورای برنامه‌ریزی در سقز، بانه و مریوان خواهیم داشت، بیان کرد: هدف از این سفر آشنایی بیشتر کمیسیون با جاده‌ها، پروژه‌های نیمه‌کاره، بیکاری در استان کردستان، منطقه آزاد بانه و مریوان و ... خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مشکل اصلی کردستان را نبود راه، راه‌آهن و فرودگاه دانست و گفت: برای کرمانشاه و میاندوآب تا کنون 60 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

بیگلری ادامه داد: آمار کشته‌شدگان در راه‌های کردستان طی سال گذشته 365 نفر بوده که این موضوع موجب عدم حضور سرمایه‌گذاران شده است.

نماینده مردم سقز و بانه تاکید کرد: امروز آگهی مناقصه فرودگاه سقز منتشر شد و تا دو سال آینده این فرودگاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: قوانین سخت و دست‌ و پاگیر از دیگر موانع در مسیر توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان کردستان است و عدم راه‌‌اندازی راه‌‌آهن تهران_سنندج از دیگر دغدغه‌‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار