مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد:

اختصاص ۷ میلیارد ریال برای محرومیت‌زدایی روستایی بهاباد

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد بر هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های دولتی برای رفع محرومیت‌زدایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد حسین حکیم آبادی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد گفت: هفت میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های محرومیت‌‌زدایی به روستاهای محروم شهرستان بهاباد اختصاص یافت.

 حکیم آبادی در نشست شورای پیشرفت و آبادانی بهاباد، با بیان اینکه این قرارگاه برای خدمت به مردم روستاها تشکیل شده است و هزار روستا مورد هدف این قرارگاه هستند اظهار داشت: 7 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای محروم شهرستان بهاباد اختصاص یافت.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد تصریح کرد‌: در استان یزد، روستاهای محروم در شهرستان‌های ابرکوه و خاتم رتبه‌بندی شده‌اند و در شهرستان بهاباد هدف این طرح در روستاهای تابع دهستان آسفیچ می‌باشد.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی شامل پنج کارگروه سلامت، اشتغال، زیر‌ساخت‌ها، عمرانی و فرهنگی- تبلیغی می‌باشد و هدف آن، توقف مهاجرت و سپس مهاجرت معکوس به روستاها است.

حکیم‌آبادی بر هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های دولتی برای رفع محرومیت‌زدایی تاکید کرد و ادامه داد: فعالیت این قرارگاه کاری جهادی، عملیاتی است تا به روستاها خدمت کند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد‌، فرهنگ سازی سلامت و سبک زندگی، احیای مشاغل خانگی، پایین آوردن نقاط ضعف و ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان را از جمله اهداف این قرارگاه عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این زمینه اعتباری معادل 7 میلیارد ریال به پروژه‌های کشاورزی، آبرسانی، مدارس و امور فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافت.

انتهای پیام/ی

تسهیلات برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار