هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان

گلباران رفسنجانی‌ها در خانه / شهرداری رشت مغلوب شاگردان مظفر شد

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان در شرایطی برگزار شد كه تیم مس رفسنجان موفق شد 18 گل مقابل حریفش به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان ایران امروز در چارچوب هفته هفتم خود سپری شد.

در پرگل‌ترین دیدار این هفته تیم مس رفسنجان در خانه میزبان تیم البرز زنجان بود كه در این مسابقه با حساب 18 بر صفر به پیروزی رسید تا پرگل‌ترین بازی هفته در رفسنجان برگزار شده باشد.

تیم فوتسال دانشگاه آزاد كه از هدایت شهرزاد مظفر بهره‌مند است این هفته در رشت به مصاف شهرداری این شهر رفت. دانشگاه آزاد در این مسابقه با حساب 11 بر 2 به پیروزی رسید تا جایگاه خود در جدول رده‌بندی را حفظ كند.

در سالم شهربانو تهران دو تیم نفت طلاییه و استقلال ساری به مصاف هم رفتند كه در نهایت تیم نفت طلاییه با 5 گل میهمان خود را شكست داد. استقلال ساری نیز در این مسابقه یک بار موفق به گل زنی شد.

تیم فوتسال پالایش نفت آبادن این هفته نیز به یک پیروزی پرگل رسید تا جایگاهش در صدر جدول مستحكم‌تر شود. این تیم با حساب 6 بر صفر مقابل پویندگان شیراز به پیروزی رسید.

تیم ملی حفاری كه یكی دیگر از مدعیان این رقابت ها به شمار می‌رود این هفته در خراسان به مصاف تیم مشكی‌پوشان مشهد رفت و 5 بر صفر موفق به شكست دادن تیم میزبان خود شد. حفاری با این برد در رده دوم جدول باقی ماند.

**نتایج كامل هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان به شرح زیر است:

نفت طلائیه 5 - استقلال ساری یک

پیام نور سیرجان یک - دختران کویر کرمان 2

صنعت فجر شیراز صفر - پالایش نفت آبادان 6

مس رفسنجان 18 - بانوان زنجان صفر

سیاه جامگان صفر - ملی حفاری اهواز 5

شهرداری رشت 2- دانشگاه آزاد 11

انتهای پیام/

نتایج هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار