جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر مطرح کرد؛

دستی که علیه منافع ملی ایران اقدام کند، قطع می‌شود

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در بیانیه‌ای اعلام کرد: هر دستی که بخواهد علیه منافع ملی کشور وارد عمل شود پیش از اقدام قطع می‌شود.

دستی که علیه منافع ملی وارد عمل شود پیش از اقدام قطع می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در حمایت از صنایع موشکی ایران با انتشار  بیانیه‌ای گفت: سازش‌کاران و جیره‌خواران استکبار در پی تصویب برجام 2 هستند برجامی که قرار است توان دفاعی کشور را نابود کند اما تجربه برجام اول جلوی چشم ملت ایران است و به راحتی مشخص است که تحریم‌ها رفع نشدند و یا به اشکال دیگری بازگشتند.

در آغاز این بیانیه آمده است: امروز در برهه حساسی از حوادث منطقه‌ای و جهانی قرار داریم، برهه‌ای که همه اجزای طرح خاورمیانه جدید آمریکا از هم متلاشی شده و نقشه‌هایش درباره عراق، لبنان، سوریه، یمن وغیره تاکنون نتیجه عکس داده است.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی افزود: بدون تردید در شرایط فعلی، کوچک‌ترین غفلتی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد و کشور و انقلاب را در معرض شدیدترین خطرات قرار دهد.

در این بیانیه آمده است: حدود پنج سال پیش بود که سنگین‌ترین تحریم‌های تاریخ علیه کشورمان اعمال شد، آن روزها سازش‌کاران و عوامل مستقیم و غیرمستقیم دشمنان، تحریم‌ها را نتیجه ایستادگی جمهوری اسلامی و تنها راه رفع آن‌ها را مذاکره و تفاهم با غرب عنوان کردند و در بوق‌های تبلیغاتی و سفارت‌خانه‌های کاغذی‌شان این مطلب را جار زدند. آن روزها چنین عنوان می‌شد که می‌شود با حفظ عزت ایران اسلامی تمامی تحریم‌ها را برداشت و حتی مشکل آب خوردن مردم نیز به رفع تحریم‌ها بستگی دارد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه صنعت هسته‌ای که دشمنان با تهدید و ترور عزیزترین فرزندان این کشور نتوانسته بودند متوقفش کنند، با شرایط عجیب و غریبی متوقف و به عقب بازگشت تصریح کرد: قلب راکتور اراک بتن‌ریزی شد استثنایی‌ترین بازرسی‌ها اعمال شد و به گفته رهبر انقلاب حتی از خطوط قرمزی که بارها بر آن تاکید شده بود به راحتی عبور شد. در مقابل، تحریم‌ها رفع نشدند و یا به اشکال دیگری بازگشتند، و اکنون نیز با طرح جدید تحریمی ایالات متحده، تردیدی درباره ی نقض همان اندک تعهدات طرف مقابل باقی نمانده است.

 در این بیانیه خاطرنشان شد: سازشکاران و جیره‌خواران استکبار نه تنها در پی پنهان‌کردن این نقض‌های فاحش به هر نحوی هستند، بلکه در حال هموار کردن جاده برای برجام دو هستند. برجامی که قرار است توان دفاعی کشور را نابود کند و یا موجب تسلیم در برابر دیکتاتورهای مرتجع منطقه‌ای شود.

 جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی افزود: اکنون تجربه برجام اول جلوی چشم ملت ایران است و به راحتی مشخص می‌شود که چرا رهبر انقلاب به آمریکا بی‌اعتماد بودند، به مذاکرات خوشبین نبودند و آن را نقطه خیالی قلمداد می‌کردند زیرا دولت آمریکا ثابت کرد مسئله هسته‌ای تنها بهانه بوده و تا تسلیم کامل جمهوری اسلامی ایران راضی نمی‌شود.

در این بیانیه با اشاره به اینکه سردمداران سازش، غرب‌زدگان و غرب پرستان باید به خوبی بدانند که دیگر نمی‌توانند با قلم‌ها و دستان آلوده خود چیزی را برملت ایران تحمیل کنند، تاکید شد: از این پس هر دستی که بخواهد علیه منافع ملی و توان موشکی کشور وارد عمل شود پیش از اقدام قطع می‌شود و کسانی که رویای تسلیم و ذلت ایران در منطقه، مذاکرات حقوق بشری و موشکی را می‌بینند این آرزو را با خود به گور خواهندبرد.

انتهای پیام/

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان در حمایت از صنایع موشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار