گرشاسبی: تذکری در مورد دیدار با هدایتی نداشتیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تذکری از وزارت ورزش و جوانان در مورد دیدار با هدایتی دریافت نکردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید رضا گرشاسبی درباره تذکر وزارت ورزش و جوانان در مورد  دیدار با هدایتی اظهار کرد: این موضوع کذب محض است و وزارت ورزش کاری به دیدار با افرادی همانند هدایتی ندارد.

دیدار بازیکنان با هدایتی مشکلی ندارد 

او درباره موضع وزارت ورزش درباره دیدار بازیکنان با هدایتی بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و وزارت ورزش و جوانان برای افراد وقت نمی گذارد. هر کسی به خانه دوستان می رود و بازیکنان با دعوت به دیدار هدایتی رفتند و این موضوع اشکالی ندارد. ما نمی توانیم به بازیکن در زمانی که در اختیار باشگاه نیست تحمیل کنیم که به خانه کسی نرود. بازیکنان وقت آزادشان را می توانند استفاده کنند مگر اینکه تخلفی کرده باشند که به آنها تذکر می دهیم.

استعفای ترکاشوند به دستمان نرسیده است 

گرشاسبی درباره استعفای ترکاشوند تصریح کرد: استعفای ترکاشوند به دستمان نرسیده است و قرار شد او به باشگاه بیاید تا در این مورد صحبت کنیم.

هدایتی جایگزین طاهری نمی شود 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه قرار است هدایتی جایگزین طاهری شود، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و هدایتی جایگزین طاهری در هیئت مدیره نمی شود.

سکه ها را هیئت مدیره برای پاداش برد برابر پارس جنوبی تهیه کردند

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه سکه ها از طرف هدایتی بوده است، بیان کرد: هیئت مدیره سکه ها را تهیه کرده است و امروز به بازیکنان این سکه ها را به علت برد برابر پارس جنوبی جم اهدا کردیم.

او درباره مذاکره با برانکو برای تمدید قراردادش بیان کرد: امروز صحبتی با برانکو نکردیم و در تمرین تیم حاضر شدیم تا وضعیت تیم را مشاهده کنیم چرا که بازی مهمی با ذوب آهن روز جمعه داریم. ما قصد داریم با برد برابر ذوب آهن فاصله خود در صدر جدول را افزایش بدهیم.

جانشین طاهری را وزارت ورزش تعیین می کند 

گرشاسبی درباره جانشین طاهری در هیئت مدیره پرسپولیس گفت: این موضوع در اختیار وزارت ورزش است و تعیین جانشین برای طاهری در شرح وظایف من نیست.

گرشاسبی درباره آینده باشگاه پرسپولیس گفت: به طور حتم هواداران به آینده باشگاه امیدوار باشند. بازیکنان تمرین بانشاطی را انجام می دهند. همچنین قصد داریم مشکلات را حل کنیم تا مسیر برای موفقیت هموار شود.

برنامه طاهری را اجرا می کنیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرد: طاهری زحمات زیادی برای باشگاه کشیده است و برنامه طاهری را اجرا می کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس خسارتی از ماجرای آتش سوزی ندیده است . همچنین نیروی انتظامی به دنبال عاملان این حادثه است تا با آنها برخورد قانونی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار