رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لایحه اصلاح قانون استخدام شهرداری‌ تهران در کمیسیون اجتماعی بررسی شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی از بررسی لایحه قانون استخدام شهرداری‌ در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

لایحه اصلاح قانون استخدام شهرداری‌ تهران در کمیسیون اجتماعی بررسی شدمسعود رضایی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز صبح کمیسیون متبوع خود گفت: از روز یکشنبه قرار شد تمامی طرح‌ها و لوایح معوق در این کمیسیون سریعا بررسی و تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد:‌ طرح اصلاح قانون به کارگیری بازنشستگان هم که از سوی خانم سعیدی ارائه شده بود بررسی شد اما تصمیم قطعی درمورد آن گرفته نشد.

رضایی تصریح کرد: براساس ماده 71 این قانون در بندی که مقامات و هم طرازها استثنا شده‌اند، خانم سعیدی در طرح اصلاحیه خود اعلام کرده چون دولت درباره هم طراز‌ها تفسیرهای متعددی انجام می‌دهد باید این کلمه حذف شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی همچنین اظهار کرد: قانون استخدام شهرداری‌ها هم در نشست امروز بررسی شد پیش از این دولت لایحه اصلاح قانون استخدام شهرداری‌ها را که فقط مختص به شهرداری تهران را به مجلس ارائه کرده بود که بر اساس آن درخواست داشت تا نحوه استخدام کارمندان در شهرداری مطابق تبصره و ماده مشخصی انجام شود.

وی تأکید کرد:‌ نمایندگان در هنگام بررسی  به این نتیجه رسیدند که به جای تعیین تکلیف قانون استخدام تنها برای یک شهرداری می‌توان آن را به نحوی تنظیم کرد که کل شهرداری‌ها در سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار دهد لذا این پیشنهاد به دولت برای دریافت نظر ارسال شد.

رضایی خاطرنشان کرد: بعد از دریافت نظر دولت، قانون استخدام شهرداری‌ها در کمیسیون اجتماعی به صورت یکپارچه بررسی و تجمیع خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار