حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان مطرح کرد:

ایجاد تحول در دانشگاه تهران با عملکرد نهاد رهبری

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: نهاد رهبری در دانشگاه تهران قبل از کلانتری، با نهاد امروز قابل مقایسه نیست.

رضای خدا را در همه کارها در اولویت قرار دهیدبه گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها  در مراسم رسمی معارفه حجت الاسلام والمسلمین کرمی به عنوان مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه تهران گفت: توصیه من این است که کارهای خود را برای خدا انجام دهید، هر کجا کاری برای خدا انجام شود نتیجه گیراست و هر کجا کاری برای خدا نبوده هرچند بزرگ هم بوده باشد ولی به جایی نرسیده است.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام کلانتری منشأ خدمات بسیار خوبی در نهاد دانشگاه تهران بود و امروز هم وی با افتخار و با سربلندی این مسئولیت را تحویل می‌دهد. 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: نهاد رهبری قبل از حجت‌الاسلام کلانتری، با نهادی که امروز تحویل می‌دهد، اصلاً قابل مقایسه و وصف نیست. در عین‌حالی که ما بسیار قدردان زحمات ابوترابی بودیم و هستیم، و او هم در دانشگاه تهران خیلی زحمت کشید و بذرهایی را کاشت که تبدیل به نهال شده است و امروز در دانشگاه تهران میوه می‌دهد.

محمدیان یادآورشد: کرمی هم از سرمایه‌های بسیار خوب نهاد هستند ما به‌ همراه  مسعودی و برخی دوستان، چندین بار لیست مسئولین نهاد را جلوی خودمان گذاشتیم و همۀ مسئولین نهاد را که به‌نظرمان موفق بودند، مرور کردیم و در همۀ موارد، به آقای کرمی رسیدیم.

انتهای پیام/

اظهارات محمدیان در مراسم معارفه رئیس جدید نهاد رهبری در دانشگاه تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار