تصور اشتباه افراد از دلایل کاهش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر خراسان رضوی گفت: یکی از دلایل کاهش امر به معروف ونهی ازمنکر درسطح جامعه تصور اشتباه عموم افراد جامعه از عدم تاثیر گذاری این موضوع در بین افراد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید عبدلله ارجاعی در جلسه دبیران شوراهای امر به معرف ونهی از منکر ادارات کل استان خراسان رضوی افزود: براساس نظر فقها و مقام معظم رهبری تأثیر امر به معروف ونهی از منکر در جامعه بسیار بالا است.

وی گفت: دبیران شوراهای امر به معروف ونهی از منکر ادارت در کنار برگزاری جشنواره مفلحون تلاش در تغییر نگاه سایر اعضاء اداره وارباب رجوع نسبت به موضوع امر به معروف ونهی از منکر را داشته باشند.

احسان ارکانی معاون ادارت وسازمان های امر به معروف و نهی از منکر استان نیز گفت: جشنواره مفلحون در حوزه ادارت وسازمان های استان برای دومین سال برگزار می شود و مبنای برگزاری این جشنواره آیه ۱۰۴سوره آل عمران می باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی وانتخاب امران وناهیان برتر در ۲ سطح مدیران وکارمندان٬ گسترش فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر٬ ارتقاء منزلت امران به معروف وناهیان از منکر و شناسایی الگوهای رفتاری وبستر سازی الگو پذیری اجتماعی می باشد.

معاون سازمان ها وادارات امر به معروف ونهی از منکر استان گفت: برای انتخاب نفرات برتر در ادارت کمیته هایی تشکیل شده است که ریاست اداره بعنوان رییس کمیته و نماینده ولی فقیه٬ مدیر امور اداری٬ فرمانده پایگاه بسیج و مسؤل حراست اداره٬دیگر اعضاء کمیته هستند.

انتهای پیام// م.م

برگزاری جلسه دبیران شوراهای امر به معرف ونهی از منکر ادارات کل استان خراسان رضوی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.