افتتاح نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری

دبیرکل هفته پژوهش و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری امروز در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  دکتر اورنگ ایلامی دبیرکل هفته پژوهش و فناوری استان گفت: در این نمایشگاه نزدیک به ۳۰۰ دستگاه اجرایی شامل دانشگاه ها، سازمان‌های دولتی، حوزه‌های علمیه و شرکت‌های خصوصی حضور فعال خواهند داشت.

دکتر اورنگ ایلامی در رابطه با نحوه انتخاب پژوهشگران برتر افزود:براساس مصوبات کمیته علمی و شورای سیاستگذاری هفته پژوهش (۱۳۹۶) ۷ نفر از اعضاء هیات علمی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی در گروه‌های هفت گانه شامل علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی، هنر و علوم پزشکی به عنوان پژوهشگران برتر معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین ۷ نفر از پژوهشگران ادارات و سازمان‌ها نیز در گروه‌های مربوطه در صورتی که حائز حداقل امتیازات باشند، انتخاب و از آن‌ها تقدیر می‌شود.

دبیرکل هفته پژوهش و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بین طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه استان، یک نفر به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب خواهد شد.

ایلامی با بیان اینکه دو نفر فناور برتر، توسط پارک علم و فناوری معرفی می‌شوند افزود: دو نفر ایده پرداز برتر نیز توسط بنیاد ملی نخبگان استان معرفی خواهند شد.

وی شرط انتخاب نهایی برترین‌ها را کسب حداقل امتیاز مورد نیاز عنوان کرد و ادامه داد: در نهایت برگزیدگان پژوهش و فناوری، توسط کمیته برگزاری جشنواره تعیین خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: از بین غرفه‌ها نیز در روز پایانی نمایشگاه، دوغرفه برتر انتخاب و در مراسم بزرگداشت پژوهشگران و فناوران استان از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

این نمایشگاه در سالن نمایشگاه‌های شهر یاسوج واقع در فلکه جهاد، جنب ترمینال مسافربری پذیرای علاقمندان به پژوهش خواهد بود.

 

انتهای پیام/ش

نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری افتتاح می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.