احداث 150 واحد مسکن برای محرومان استان اردبیل

۱۵۰ واحد مسکن برای محرومان استان اردبیل احداث می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل صبح امروز در بازدید از پروژه‌های اجرایی مسکن در اردبیل اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده طراحی و تامین 150 واحد مسکن برای محرومان استان با همکاری کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: علی‌رغم وجود مشکلات بسیار در ارتباط با تامین مساکن برای محرومان توانسته‌ایم در این زمینه به بسیاری از اهداف خود جامه عمل پوشانده و پروژه‌های راکد و طرح‌های نیمه‌تمام مسکن شهری را سرعت ببخشیم چرا که ارائه خدمت به قشر محروم جامعه برای ما از اولویت بسیاری برخوردار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 100 خانواده فاقد سرپناه از حمایت‌های این نهاد برخوردار شده و درصدد هستیم تا بتوانیم سقف پوشش این افراد را تا 500 خانوار افزایش دهیم و مسکن مناسبی را در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهیم.

سبحانی بیان کرد: انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز در ارتباط با تامین مسکن برخی از خانواده‌ها اقدام می‌کند که امیدواریم با برخورداری از ظرفیت‌های مناسب خیران بتوانیم مشکل مسکن که یکی از نیازهای ضروری برای زندگی است را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: ارائه تسهیلات  12 میلیارد ریالی از محل اعتبارات حساب 100 امام و سایر کمک‌های دولتی برای 250 خانوار در نظر گرفته شده است و با توجه به این که سال گذشته کمترین مبلغ حمایتی به حساب 100حضرت امام را داشتیم امیدواریم امسال شاهد شرایط مناسبی در این زمینه باشیم و بتوانیم با حل مشکلات جامعه خدمات مطلوبی به نیازمندان ارائه دهیم.

 

انتهای پیام/ع

برخورداری بیش از 100 خانواده فاقد سرپناه از حمایت‌های بنیاد مسکن استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.