برگزاری هجدهمین دوره سوارکاری در شاندرمن

هجدهمین دوره مسابقات سوارکاری در شاندرمن برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرشاد حاجتی مقدم دبیر هیئت سوارکاری شاندرمن گفت:هجدهمین دوره مسابقات سوارکاری شهر شاندرمن با حضور سوارکارانی از شهرستان های گیلان در شاندرمن برگزار شد.

وی افزود:این دوره از مسابقات به یاد زلزله زدگان استان کرمانشاه در پیست خطی دیلیک در 2 رده بزرگسال و خردسال برگزار شد، که ۱۲ شرکت کننده از شهرستان های ماسال ، شاندرمن و تالش در آن حضور داشتند.

دبیر هیئت سوارکاری شاندرمن اعلام کرد:در این دوره از مسابقات سوارکاری در رده سنی بزرگسال اسب سردار به مالکیت محمدباقر شفیعی و چابکسواری آرمین احمدی از شاندرمن مقام اول ، اسب کنار به مالکیت جعفرقوی پنجه‌ و به چابکسواری داریوش شادبهر از اسالم مقام دوم و اسب هیرو به مالکیت شهرام احمدی و چابکسواری علی فلاح از ماسال به مقام سوم دست یافتند.

فرشاد حاجتی مقدم تصریح کرد:در رده سنی خردسال هجدهمین دوره سوارکاری شاندرمن اسب رخش به مالکیت بهمن کاظمی و چابکسواری ابراهیم عزیزی از ماسال مقام اول،اسب تارو به مالکیت بهزاد شاملی و چابکسواری داریوش شادبهر از اسالم مقام دوم،اسب هیوا به مالکیت شیرزاد منصوری و چابکسواری مهیار آزاد از پره سر به مقام سوم دست یافتنند.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری رقابت سوارکاری به یاد زلزله زدگان استان کرمانشاه در شاندرمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.