برگزاری رقابت قهرمانی هاپکیدو در رشت

مسابقات قهرمانی هاپکیدو در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: مسابقات قهرمانی هاپکیدو با شرکت 50 رزمی کار گیلانی در 4 رده سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در استایل هنرهای فردی ،دفاع شخصی، سلاح سرد و مبارزه و با مسوولیت فریبرز روستا مربی هاپکیدو GHF برگزار شد.

وی افزود: در بخش نونهالان و در استایل مبارزه کامران خاتمی در وزن 20+ کیلوگرم ، محمد کاردوست در وزن +25 کیلوگرم و محمدحسان کاچری در وزن +30 و امید یعقوبی در وزن -30 و پارسا معراجی هم در استایل سلاح سرد مقام اول این رقابت را از آن خود کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: سید رهام پلاسعیدی در وزن 20+ ، طاها خلیلی در وزن 25+ و امیرحسین قلی پور در وزن 30+ به مقام دوم دست یافتند و امیرعلی صفری در وزن 20+ و امیرعلی تقوی در وزن 25+ مقام سوم را از آن خود کردند.

سعید علیپور خاطر نشان کرد: بخش نوجوانان و در استایل مبارزه امیرحسین کاردوست در وزن 35+ ، پوریا حسین نژاد در وزن 40- ، امیر رضا قلی پور در وزن 45- ، امیررضا موقدی در وزن 50- و مهدی خان وقاری هم در وزن 65+ مقام اول را به دست آوردند و پارسا معراجی در وزن 35+ در استایل مبارزه و امیرحسین آگاه در وزن 40-، محمد سعید جلیلی در وزن 45- ، دانیال سیاهی در وزن 50- دوم و ابوالفضل فروهی و نوید پورمحمدی مشترکا در وزن 35+ سوم شدند.

وی گفت: در بخش جوانان در استایل مبارزه همچنین آرش علی اکبری در وزن 55+ ، سجاد ناطقی در وزن 60- ، قاسم پور جزیی 65- و مهدی بشکوفه در استایل دفاع شخصی مقام اول را کسب کردند و

مهدی احمدی در وزن 55+ ، علی کرمی 60- و نیما رجبی 65- دوم و ناصرشوریده در وزن 55+ ، مهیار معینی 60- و کیان رحمتی در وزن 65- مقام سوم را به دست آوردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: در بخش بزرگسالان در استایل مبارزه نیز  علی معراجی در وزن 75- ، سیاوش فیضیان در وزن 80- در استایل مبارزه و دفاع شخصی و محمدرضا پوررجبی در وزن 75- ، اشکان اکبری در استایل سلاح سرد و محمدرضا روستا در استایل دفاع شخصی نفرات اول این دوره از رقابت ها شدند.

سعید علیپور  تصریح کرد:محمود سعیدآبادی در وزن 75- و امیر محمد احمدی در وزن 80- در بخش سلاح سرد و دفاع شخصی دوم و فرید اخلاقی در وزن 80- ، علیرضا سنگجویی و اشکان اکبری نیز در همین بخش سوم شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

پایان رقابت هاپکیدو  با معرفی نفرات برتردر رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.