فرماندار شهرستان اسدآباد:

احداث 2 طرح بزرگ صنعتی در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد از موافقت با احداث 2 طرح بزرگ صنعتی در این شهرستان خبر داد.

احداث 2 طرح بزرگ صنعتی در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ حسین افشاری فرماندار شهرستان اسدآباد بیان کرد: این چهار مجموعه شامل 2 طرح بوده که طرح اول شامل مجموعه جدید کنستانتره آهن، گندله‌سازی و آهن اسفنجی است که با سرمایه‌گذاری 650 میلیارد تومان با اشتغالزایی 700 نفر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های کارخانه کنستانتره و مجموعه آن در منطقه بهمن‌دره شهرستان ایجاد شده و معدن موردنظر به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در حال حاضر دستگاه‌های این طرح نیز خریداری و استخر کنستانتره طرح ساخته و نیروهای متخصص به‌کار گرفته شده است. 

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد:با راه‌اندازی این مجموعه از ظرفیت معادن اسدآباد بیشتر استفاده خواهد شد، تصریح کرد: فاز اول این مجموعه در دهه فجر سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید. 

افشاری با اشاره به موافقت با احداث طرح کارخانه اسیدسولفونیک نیز اظهار کرد: این طرح مهم صنعتی نیز به عنوان دومین طرح مورد موافقت قرار گرفته به طوریکه در شهرک صنعتی شهرستان توسط یکی از سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری اولیه 50 میلیارد تومان و با اشتغالزایی مستقیم 80 نفر  احداث می‌شود. 

انتهای پیام/ب

موافقت با احداث طرح کارخانه اسیدسولفونیک در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.