رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه:

مراقب سودجویی به بهانه کمک به زلزله زدگان باشید

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: مردم مراقب باشند به بهانه کمک به زلزله زدگان از احساسات آن‌ها سوءاستفاده نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ علی کریمی رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه، متاسفانه شاهد کلاهبردارانی هستیم که به همراه متن‌ها و تصاویر دلخراش، شماره حساب‌هایی را به عنوان کمک به آسیب دیدگان اعلام می‌نمایند و پس از دریافت وجه کمکی به زلزله زدگان نمی‌کنند.

وی افزود: مجرمین اقدام به طراحی سایت‌های جعلی شبیه درگاه‌های بانکی نموده و آدرس‌های جعلی را به صورت گسترده برای دیگران ارسال و از هموطنان می‌خواهند با کلیک بر روی آدرس و وارد شدن به صفحه بانک اقدام به واریز کمک به حساب سازمان‌های رسمی نمایند.

کریمی توصیه کرد: کاربران در هنگام پرداخت وجه حتما به سایت اصلی وارد شوند و برای این کار به جای استفاده از لینک‌های ارسالی از سوی دیگران خود آدرس را وارد نمایند و تنها به شماره حساب‌های رسمی و اعلام شده کمک‌های خود را ارسال کنند و با مشاهده لینک های ارسالی موضوع را سریعا به مراکز نظامی اعلام نمایند.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک از این دست، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش فوریت‌های پلیسی و یا شماره تماس ۰۸۳۲۱۸۸۱۹۰ در میان بگذارند.

 
انتهای پیام/پ
 

سو استفاده از زلزله زدگان به بهانه کمک

 
 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.